RO EN
السلة فارغة

HUSQVARNA: Tinte de crestere, indeplinite de cele trei divizii

Pentru semestrul intai al anului in curs, oficialii Husqvarna Group au anuntat indeplinirea tintelor de crestere in cazul tuturor celor trei divizii, in termeni de vanzari, profit operational si rata a profitabilitatii. „Continuam sa implementam strategia de crestere sustenabila/profitabila, in continuarea activitatilor din anii anteriori care au avut ca scop o imbunatatire a ratei profitului. Astfel, pentru intervalul ianuarie-iunie a.c., suntem in masura sa raportam majorari ale cifrei de afaceri, profitului operational, ratei rentabilitatii si fluxului de numerar. Cele trei divizii - de constructii, marci de consum si Husqvarna - si-au indeplinit tintele stabilite pentru intervalul respectiv si au capitalizat cererea in general buna de pe segmentele de cositoare robotizate, produse pe baza de baterii si sisteme pentru gradinarit. Si in continuare, in semestrul al doilea din 2017, urmeaza sa efectuam investitii in dezvoltarea a diverse initiative de crestere strategica, pentru a ne consolida pozitia pe piata. Divizia de bunuri (marci) de consum trebuie sa se axeze pe majorarea ratei de profit, masurile de reducere a costului, majorare a eficientei si, in paralel, cele de intensificare a dezvoltarii produselor fiind imperative. Totusi, in ceea ce priveste previziunile, ca urmare a faptului ca piata de retail din SUA ramane provocatoare, pentru intregul exercitiu financiar in curs rata profitabilitatii anticipata anterior va fi ceva mai redusa”, a declarat Kai Wärn, presedinte si CEO al Husqvarna.
Astfel, grupul suedez s-a evidentiat, in trimestrul al doilea al anului fiscal ce se va incheia la 31 decembrie 2017, printr-o cifra de afaceri de 13,07 miliarde coroane suedeze - SEK (circa 1,37 miliarde euro), reprezentand un salt de +8% (pe baze de comparare ajustate pentru cursul de schimb valutar) in raport cu exercitiul financiar precedent. Profitul operational a cumulat putin peste doua miliarde SEK (+16%), corespunzator unei rate a rentabilitatii de 15,3%. Expertii concernului au afirmat ca, in aprilie-iunie a.c., schimbarile in ceea ce priveste rate de schimb dintre SEK si principalele valute au fost pozitive, generand un aport de circa 110 milioane SEK. Pe segmentul produselor pentru constructii, activitatea a fost optima cu o majorare ajustata de +16% a vanzarilor, din care cresterea organica a fost de +2% Totodata, venitul operational a sporit cu +30%, la 233 milioane SEK. Achizitia HTC - lider global al solutiilor de slefuire a pardoselilor - s-a finalizat in mai 2017, contribuind la consolidarea portofoliului de produse si a abilitatii de a deservi in mod optim clientii de pe segmentul, considerat prioritar, al podelelor si suprafetelor din ciment.
***
In Romania, produsele Husqvarna pentru padure, peluza si gradina (motoferastraie, motounelte, tractoare speciale, masini de tuns iarba etc.) sunt disponibile prin intermediul mai multor distribuitori autorizati, coordonati de reprezentanta Husqvarna Padure & Gradina, din Capitala, inregistrata la ONRC in anul 1993. La nivelul lui 2016, societatea, cu 38 de angajati, a incheiat anul financiar cu o cifra de afaceri de 92,8 milioane de lei si cu un profit net de circa 12,3 milioane de lei, in timp ce in 2015 a raportat vanzari de 85,7 milioane de lei, tot in conditii de profitabilitate. La randul lor, sistemele si solutiile HTC sunt promovate in tara noastra de Ecoserv - Cluj-Napoca (societate ce detine si un punct de lucru in Bucuresti), care a declarat pentru anul trecut un rulaj de circa un milion de lei (cu patru angajati), nivel aproape dublu comparativ cu 2015, cand, cu 11 salariati, a avut o cifra de afaceri de 0,45 milioane de lei. Informatii suplimentare, la www.husqvarnagroup.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter