RO EN
السلة فارغة

HUSQVARNA: Masuri ferme pentru cresterea productiei si imbunatatirea distributiei

Compania Husqvarna, din Suedia, specializata in productia de scule electrice pentru constructii si utilaje pentru amenajari peisagistice, a realizat in trimestrul al doilea din 2011 o cifra de afaceri de 10,18 miliarde coroane suedeze - SEK (respectiv, 1,1 miliarde euro), in scadere cu 11% fata de perioada corespunzatoare a anului fiscal precedent. Cu toate acestea, dupa ajustarea ratelor de schimb valutar, rezulta faptul ca incasarile s-au situat la un nivel aproximativ egal cu acela inregistrat in intervalul aprilie - iunie 2010. Daca se realizeaza o analiza semestriala, rezulta o majorare a incasarilor cu 2% in raport cu prima parte a anului anterior. Cererea pe segmentul industrial s-a diminuat in America de Nord. Piata europeana a dat semnale pozitive in prima parte a perioadei analizate, insa spre sfarsitul acesteia tendinta ascendenta s-a diminuat drastic. Chiar si in aceste conditii, livrarile in zona Europa - Asia/Pacific au crescut cu 4%, evolutie ce coincide cu tendinta generala, la nivel de grup. Pe segmentul produselor pentru constructii, vanzarile au inceput sa creasca, ceea ce a dus la o majorare a cotelor de piata. Prioritatea strategica a companiei pe termen scurt este aceea de a securiza livrarile catre partenerii traditionali si de a elimina perturbarile care au aparut in fluxul de productie. De asemenea, se va avea in vedere cresterea capacitatii de fabricatie si a flexibilitatii pentru a se garanta optimizarea operatiunilor de livrare. Informatii suplimentare, la www.husqvarna.com 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter