RO EN
السلة فارغة

BOSCH: Vanzarile diviziei Scule electrice au crescut cu 3% in 2022, la 5,9 mld. euro

Dupa o serie de ani record, divizia Scule electrice Bosch si-a sporit volumul vanzarilor in 2022 cu 3%, ajungand la 5,9 miliarde de euro, pe fondul unui mediu economic dificil. „In ciuda cresterilor masive ale costurilor, in special la materiale si logistica, si a unei situatii tensionate a veniturilor, am reusit sa ne dezvoltam si mai mult afacerea”, a declarat Henk Becker, presedintele diviziei Scule electrice Bosch. „In acelasi timp privim catre viitor: intentionam sa dublam vanzarile diviziei Scule electrice Bosch pana la finalul acestui deceniu.”
Anul trecut, compania a investit peste 300 de milioane de euro in dezvoltarea viitoare a lantului valoric si a portofoliului de produse. Initiativele au inclus, de exemplu, extinderea activitatii puternice din domeniul accesoriilor, proiecte de infrastructura pentru marirea capacitatii si extinderea in continuare a celor doua sisteme de baterii de 18 V de marci multiple ale companiei: Alianta AmpShare pentru profesionistii din comert si industrie si Alianta Power for All, cu aplicatii pentru casa si in jurul casei. Ca parte a strategiei sale de dezvoltare, Bosch intentioneaza sa achizitioneze un pachet de aproximativ 12% din Husqvarna AB pentru a-si extinde cooperarea cu mai multe marci de baterii. Compania suedeza cu traditie indelungata comercializeaza, pe langa Husqvarna, si alte marci de succes, precum Gardena si Flymo. Pentru utilizatorii care se bazeaza pe tehnologia bateriilor Bosch pentru alimentarea diferitelor scule avand producatori diferiti, extinderea aliantelor in materie de baterii inseamna ca se pot astepta la o gama si mai larga de aplicatii.
 
Volumul investitiilor cu noua cifre asigura succesul pe termen lung
„Intr-un mediu care ramane plin de provocari, facem investitii strategice pentru a asigura oportunitati de dezvoltare la nivel mondial si pentru a ne consolida prezenta internationala”, spune Becker. Anul acesta, compania planuieste sa investeasca din nou o suma de noua cifre. Una dintre zonele sale de interes este America de Nord, care reprezinta mai mult de 40% din piata sculelor electrice la nivel mondial. Prin extinderea portofoliului de produse pentru a satisface in mod optim nevoile utilizatorilor din America de Nord si extinzandu-si activitatile de marketing si structurile de vanzare, divizia Scule electrice Bosch intentioneaza sa-si sporeasca atractivitatea in randul publicului tinta existent si sa se extinda in noi segmente.
 
Dezvoltare sustenabila: colaborarea cu WWF Germania accelereaza transformarea
Compania este hotarata, de asemenea, sa continue sa puna accent pe sustenabilitate. „Credem ca afacerile si responsabilitatea merg mana in mana. Prin acest parteneriat pe termen lung cu WWF Germania, mergem mai departe cu angajamentul fata de sustenabilitate si ne acceleram transformarea”, subliniaza Becker.
Divizia Scule electrice Bosch a lucrat constant in ultimii ani pentru a-si reduce amprenta asupra mediului si a lansat deja proiecte de reducere a emisiilor de CO2 si de conservare a resurselor, in conformitate cu obiectivele privind sustenabilitatea ale Grupului Bosch. Din 2020, toate diviziile Grupului Bosch sunt neutre din punct de vedere climatic (Obiectivul 1 si 2), ceea ce inseamna ca nu includ nicio unitate la nivel mondial care sa aiba amprenta de carbon in momentul de fata. Compania a definit patru parghii pentru atingerea cu succes a neutralitatii climatice: imbunatatirea eficientei energetice, generarea unei cantitati mai mari de energie din surse regenerabile, extinderea achizitiei de electricitate verde si, ca ultima solutie, compensarea emisiilor inevitabile de CO₂ prin credite de carbon.
In plus, divizia Scule electrice Bosch va urmari fara incetare reducerea emisiilor din amonte si din aval (Obiectivul 3) pana la nivelul produsului, cu scopul de a reduce pana in 2030 cifrele cu cel putin 15% fata de valoarea de referinta din 2018. WWF Germania va colabora indeaproape cu aceasta divizie si isi va aduce contributia cu expertiza sa prin consultanta pe subiecte cum ar fi dezvoltarea in continuare a strategiei cu privire la clima si ambalaje. O alta sarcina majora a colaborarii, care urmeaza sa dureze cel putin cinci ani, include formarea si cresterea gradului de constientizare a angajatilor companiei, astfel incat acestia sa poata participa si contribui la transformarea sustenabila a companiei. In acelasi timp, divizia Scule electrice Bosch va sprijini WWF Germania in proiecte de conservare a naturii si va ajuta pentru finantarea proiectelor din Asia pentru a accelera schimbarea necesara urgent in lumina crizei actuale legate de clima si biodiversitate. Datorita acestui parteneriat, divizia Scule electrice Bosch devine un pionier in domeniul sau de activitate.
Gama completa de instrumente de masura pentru bricolaj este acum mai sustenabila decat niciodata
„Lucram fara incetare pentru a face intregul nostru portofoliu de produse mai sustenabil. Cunostintele pe care le-am dobandit pana acum, de exemplu cu privire la oportunitatile si limitarile materialelor reciclate, continua sa fie utilizate in procesele si productia noastra”, subliniaza Becker. Prin lansarea editiei DIY a intregului portofoliu de instrumente de masura, divizia Scule electrice Bosch face un mare pas inainte cu privire la obiectivele sale de sustenabilitate: incepand din toamna lui 2023, vor fi disponibile 23 de instrumente de masura noi si imbunatatite, impreuna cu accesoriile si ambalajele aferente, toate prezentand un nou concept de sustenabilitate si fiind produse cu cat mai mult material reciclat posibil. Compania a analizat intregul lant valoric pentru a identifica modalitati de a economisi materiale, in special material plastic, si le-a inlocuit cu componente mai ecologice. Multe lectii au fost luate din dezvoltarea dispozitivului Quigo Green, primul instrument de masura al companiei care a reprezentat un concept de produs sustenabil. „Ne uitam intotdeauna la intregul lant valoric, deoarece chiar si schimbarile aparent mici se insumeaza pentru a avea un impact mare! Obiectivul nostru este sa fim un model pentru industrie si sa-i motivam pe toti sa-si aduca contributia pentru un mediu de viata mai bun.”

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter