RO EN
السلة فارغة

ATLAS COPCO: Evolutie eterogena a cererii, in functie de tipul de echipamente

Conducerea executiva a Atlas Copco a afirmat, cu ocazia comunicarii rezultatelor financiare aferente primului trimestru din acest an, faptul ca, in pofida pozitiei privilegiate pe care o detine pe plan global si a portofoliului diversificat de produse, compania nu este imuna la impactul exercitat de maladia Covid-19. De asemenea, oficialii grupului au adaugat ca perioada curenta este plina de provocari, iar operatiunile au fost afectate destul de mult in intervalul analizat. Obiectivul de a mentine conditiile operationale la un nivel optim si a asigura, in acelasi timp, o activitate normala pentru personalul administrativ – acolo unde acest lucru este permis si posibil – este primordial, fiind considerat cea mai buna metoda de a sustine angajatii, clientii, furnizorii si, concomitent, de a garanta indeplinirea functiilor sociale critice. Solicitarile de echipamentele cu vid au evoluat bine in primele trei luni din 2020, reflectand anumite trenduri globale de digitalizare. In ceea ce priveste celelalte arii de specializare – compresoare, tehnica industriala si generatoare electrice – acestea au fost destul de puternic afectate de actualele dezechilibre. Astfel, comenzile au fost de 28,03 miliarde coroane suedeze – SEK (circa 2,58 miliarde euro), in declin organic de 2%. Referitor la incasari, acestea au scazut la randul lor cu 3% si s-au situat la 25,09 miliarde SEK. Totusi, profitul operational s-a ajustat pozitiv cu 2% pana la 5,12 miliarde SEK. Situatia economica actuala face aproape imposibila emiterea de prognoze, chiar si pe termen scurt, dar ceea ce se poate afirma este ca solicitarile din perioada urmatoare pentru produsele si serviciile Atlas Copco se vor deteriora semnificativ la nivelul multor regiuni si industrii. De aceea, expertii grupului suedez iau in calcul mai multe planuri de actiune, fiecare corespunzand unui scenariu anume, iar conditia obligatoriu de respectat ramane aceea a sigurantei si sanatatii angajatilor. Cele mai recente date financiare anuntate de subsidiara din Romania indica vanzari de 91,79 milioane de lei.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter