RO EN
السلة فارغة

LG: Mentinere a profitabilitatii la nivelul din 2010

Grupul sud-coreean LG Electronics a raportat, pentru primul trimestru din acest an, o cifra de afaceri in valoare de 13.160 miliarde woni - KRW (12,31 miliarde USD), in scadere cu 0,4% fata de intervalul corespunzator din 2010. In aceeasi perioada, profitul operational a fost de 131 de miliarde KRW, ceea ce reprezinta o diminuare cu 73%. Aceasta situatie a fost determinata de investitiile majore (368 miliarde KRW) orientate spre achizitiile de capital lucrativ. Pe segmentul instalatiilor HVAC, vanzarile au totalizat 1.452 miliarde KRW (fiind cu 23,8% superioare nivelului inregistrat in ianuarie - martie 2010), iar veniturile corespunzatoare au fost de 39 de miliarde KRW. Expertii societatii explica evolutia optima din acest domeniu prin cresterea puternica a livrarilor din Coreea de Sud, America de Nord, America Latina si tarile CSI. Din punct de vedere al eficientei activitatii, in pofida sporirii costurilor cu materiile prime si a volatilitatii ratelor de schimb valutar, profitul operational s-a mentinut la cota din 2010, datorita majorarii vanzarilor si implementarii unei strategii de reducere a costurilor. Pe termen scurt, activitatea va fi influentata negativ de instabilitatea politico-economica din regiunea Orientului Mijlociu si Africii, precum si de scaderea livrarilor din Asia (din cauza temperaturilor scazute, ce nu impun utilizarea aparatelor de aer conditionat), insa, odata cu apropierea sezonului estival, se preconizeaza o sporire a incasarilor. Informatii suplimentare, la www.lg.com 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter