RO EN
السلة فارغة

Workspace Studio: Afaceri de 8,5 milioane euro, in primele 6 luni din 2023

Grupul Workspace Studio, specializat in design si amenajari de birouri de inalta calitate si Certified Dealer al grupului MillerKnoll in Romania, a inregistrat in primele 6 luni o cifra de afaceri de 8.5 milioane de euro. Mobilierul ergonomic si de calitate, flexibilizarea spatiului prin solutii de partitionare cu izolare fonica, design-ul human-centric si sustenabilitatea mobilierului de birou si a materialelor utilizate sunt principalele caracteristici ale proiectelor realizate in prima jumatate a anului.
Specializat in design si amenajari de birouri de inalta calitate si ergonomie, cu accent pe sustenabilitate si grija fata de mediu, WorkSpace Studio a luat initiativa de a distribui doar producatori care au certificari legate de sustenabilitate, de la ISO, la FSC, la folosirea unor materii prime certificate. Pe zona de solutii acustice Workspace Studio integreaza in proiecte si propune clientilor exclusiv solutii construite din materiale reciclate, biodegradabile, sau parte dintr-un sistem cu economie circulara.
O dimensiune importanta a sustenabilitatii in design deriva din caracterul multifunctional. Sa folosesti o piesa pentru mai multe scopuri- asta inseamna o gestionare mai prudenta a resurselor, costuri mai mici per total, eficientizarea spatiului, si in acelasi timp stimuleaza creativitatea. Spre exemplu, in domeniul solutiilor acustice, majoritatea ideilor propuse in proiectele Workspace Studio indeplinesc simultan rolul de a reduce zgomotul ambiental si actioneaza ca elemente decorative sau sisteme de compartimentare a spatiului. Astfel, spatiul nu se aglomereaza cu o varietate de produs, ci se foloseste o singura piesa pentru mai mult scopuri- corpuri de iluminat din materiale cu rol acustic, pereti de separare din materiale acustice - precizeaza Horatiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.
 
Presiune pe creativitate in design: suprafetele se reduc, tendinta spre calitate se mentine. 300.000 EURO, valoarea medie a proiectelor de amenajare
In prima jumatate a anului, orientarea catre cresterea nivelului de calitate, ergonomie, design si multifunctionalitate a pieselor de mobilier s-a mentinut, insa suprafetele inchiriate au avut o tendinta de contractie cu 15-20%. Astfel, valoarea medie a proiectelor de amenajare a fost de 300.000 Euro, cu o investitie medie de 500-1000 euro/mp.
Se simte o presiune pe cost generata de inflatie, posibila recesiune preconizata de mai multe companii, razboiul din Ucraina, incertitudine economica globala si cea privind viitorul muncii hibride. In 2022 s-au cheltuit bugete pastrate din 2020-2021, anul acesta insa bugetele prevazute au avut mai multe restrangeri. Corelat cu o usoara restrangere a spatiilor, presiunea pe creativitate este tot mai ridicata si e nevoie de un mix foarte inteligent de design, solutii si produse care sa creeze un birou remarcabil -explica Horatiu Didea.
Bugetul mediu alocat, ce ia in calcul statia de lucru individuala si cota aferenta din spatiile comune, se mentine in jurul a 2000 euro/post de lucru. Integrarea unor solutii si piese de mobilier cu ergonomie si design superioare, alaturi de o amenajare centrata pe individ si care sa raspunda nevoilor actuale ale biroului modern raman un obiectiv important in fiecare proiect.
In 3 din 10 proiecte sustenabilitatea solutiilor integrate in arhitectura de interior este o cerinta - cheie
Orientarea catre solutii sustenabile este o tendinta expresa in proiectele actuale de amenajare de birou, mai ales in contextul directivelor europene privind raportarea corporativa de sustenabilitate (CSRD), care impun companiilor ce isi desfasoara activitatea in Uniunea Europeana (UE) sa faca publice informatii si date referitoare la aspecte legate de mediu, social si guvernanta.
Astfel, in 3 din 10 proiecte de amenajare realizate de Workspace Studio in prima jumatate de an sustenabilitatea este o cerinta -cheie in caietele de sarcini.
Componenta de sustenabilitate a depasit faza optionala, a devenit esentiala, organizatiile se pregatesc deja de implementarea directivelor ce urmeaza sa fie transpuse in lege. Insa e important ca ideea de sustenabilitate sa fie privita din mai multe perspective, nu doar a materialelor folosite, ci si a durabilitatii fizice si morale, in sensul de a utiliza piese cu garantie extinsa, care nu se demodeaza, create pentru termen lung -spune Horatiu Didea.
Mobilierul Herman Miller si canapelele si fotoliile NaughtOne, cu garantie 12, respectiv 10 ani, ppartitiile demontabile Maars, alaturi de piesele de mobilier de la Knoll, canapele, fotolii, mese folosite pentru zonele de lounge si relaxare, si solutiile acustice din materiale 100% reciclate sunt cele mai populare alegeri ale companiilor in proiectele cu componenta de sustenabilitate.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter