RO EN
السلة فارغة

VEKA: Majorare a cifrei de afaceri, pe fondul unei piete in declin

Veka Romania, unul dintre cei mai importanti furnizori locali de sisteme din PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta, a continuat sa puna accentul si in 2011 pe promovarea unor profile de inalta calitate, din clasa A de termoizolare. In perioada urmatoare, portofoliul de produse disponibile pe piata autohtona va fi completat printr-o noua serie, prin aceasta actiune dorindu-se adaptarea ofertei la noile exigente ale partenerilor si beneficiarilor finali.
 
Alexandru Oancea, director de marketing al Veka Romania: "Daca la inceputul anului trecut estimam mentinerea cifrei de afaceri la nivelul din 2010, in realitate am avut o surpriza placuta. Astfel, conform estimarilor preliminare, vanzarile Veka in Romania au inregistrat o crestere substantiala, inregistrand o sporire de 20% fata de exercitiul financiar anterior. Aceasta crestere se datoreaza, in principal, implicarii partenerilor din Romania pe pietele de export, precum si cresterii gradului de absorbtie a produselor de inalta calitate in detrimentul solutiilor mai ieftine (economice). Ne asteptam ca aceste doua tendinte sa se manifeste si in 2012, iar incasarile sa inregistreze la sfarsitul acestui an fiscal o crestere de 10% - 12%. Un factor care va actiona in acest sens este reprezentat de livrarea pe piata locala a celui mai nou sistem, Softline 82. Seria include repere necoplanare cu muchii usor rotunjite si prezinta o latime constructiva de 82 mm, avand trei garnituri de etansare si o geometrie interna impartita in sapte camere de izolare in toc si sase in cercevea. O caracteristica remarcabila la noua solutie promovata este reprezentata de coeficientul de transfer termic, cu valori de pana la 0,67 W/mpK. In ceea ce priveste portofoliul de clienti, in anul ce tocmai s-a incheiat am reusit sa initiem noi parteneriate cu producatori experimentati ce activeaza atat pe piata locala de tamplarie termoizolanta, cat si pe cele externe. Asadar, se poate afirma ca Veka Romania a crescut in plan cantitativ (ca numar al colaboratorilor), precum si calitativ. Consideram ca strategia optima in ceea ce priveste activitatea de marketing este cea aplicata din 1969, concretizandu-se prin acordarea de suport activ al partenerilor prin solutii tehnice de calitate superioara si prin servicii cu valoare adaugata mare. Referitor la investitii, la fel ca in fiecare an, ne propunem sa alocam in continuare fonduri pentru adaptarea si extinderea constanta a stocurilor, diversificarea politicilor de dezvoltare a fortei de vanzari a partenerilor si imbunatatirea dotarilor logistice. In relatia cu beneficiarii finali, vom continua eforturile de educare a pietei prin intermediul propriilor canale de comunicare, inclusiv  prin websiteul aflat la adresa www.fereastraveka.ro. Pe termen scurt previziunile cu privire la evolutia pietei nu sunt favorabile. Daca in 2011 livrarile bransei de tamplarie termoizolanta au scazut cu 15% - 17%, pentru anul in curs ne asteptam ca acest declin sa continue, mai ales pe segmentul produselor din categoria mijlocie (asa-numitele ferestre standard), poate mai putin definit, insa majoritar pana la declansarea recesiunii. In aceste conditii, este preconizat un salt semnificativ al cererii pentru sistemele pozitionate la extreme (din categoriile economic si premium). Aceasta realitate va genera, probabil, noi pozitionari ale principalilor competitori din domeniu, va impulsiona aparitia a noi lideri, va determina reorientarea unor companii catre pietele regionale in detrimentul celor nationale si va duce la consolidarea pozitiei firmelor ce-si definesc politici comerciale orientate inclusiv catre export".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter