RO EN
السلة فارغة

MAM Bricolaj: Afaceri de 25 milioane de lei in prima jumatate a anului trecut

Compania romaneasca din industria de bricolaj Mam Bricolaj (MAM) a raportat in prima jumatate din 2021 afaceri de 25 de milioane de lei, in crestere cu 48% fata de S1 2020 si cu un profit net de jumatate de milion de lei. La jumatatea anului trecut, compania avea 134 de angajati, aproape dublu comparativ cu S1 2020. Compania ia in calcul pentru urmatorii cinci ani dezvoltarea retelei de magazine pana la un numar de 12 magazine la nivel national, in Brasov, Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi, Constanta, inclusiv deschiderea celui de-al patrulea magazin in Bucuresti.
Pe 21 ianuarie, MAM Bricolaj a implinit primul an de la listarea pe piata AeRO a Bursei de Valori Bucuresti (BVB).
In primul an de prezenta pe piata AeRO, MAM Bricolaj a crescut cu 20% numarul de clienti si a investit intr-un nou magazin in Bucuresti. Actiunile MAM au deschis sezonul listarilor din 2021, iar compania are in prezent o capitalizare de 47 milioane de lei (9,4 milioane de euro). In primul an de la listarea pe piata de capital, MAM Bricolaj a accelerat proiectele de dezvoltare strategica, respectiv extinderea retelei si cresterea numarului de clienti. Astfel, MAM Bricolaj a finalizat investitia intr-un nou magazin in Bucuresti si a castigat un client nou la fiecare cinci deja existenti, respectiv o crestere de 20% a numarului de clienti. Numarul tranzactiilor a crescut cu 22%, iar valoarea cumparaturilor efectuate si a serviciilor solicitate aferente unui bon mediu per tranzactie a fost cu 12% mai mare decat anterior listarii.

Circa 1,3 milioane de actiuni tranzactionate, in primul an de listare
In primul an de la listare, investitorii de pe piata AeRO au tranzactionat aproape 1,3 milioane de actiuni MAM. Valoarea totala a tranzactiilor realizate in aceasta perioada cu actiunile MAM a fost de 30,1 milioane de lei. Actiunile companiei sunt incluse in indicele BET AeRO cu o pondere de 2,6%.
Actiunile MAM au intrat la tranzactionare in 21 ianuarie 2021, dupa derularea unui plasament privat intermediat de TradeVille prin care compania a atras de la investitori aproape 8,5 milioane lei, fonduri destinate deschiderii de noi magazine, in Bucuresti si alte orase din tara.
"Fiecare aniversare la Bursa este un motiv de bucurie pentru noi, in special cand vorbim de companii recent listate, intrucat acest fapt puncteaza doua aspecte: antreprenorii romani aleg tot mai mult Bursa pentru a se finanta, iar investitorii la randul lor au o paleta tot mai larga de investitii si diversificare a portofoliului. Speram sa avem cat mai multe astfel de noi aniversari, si nu doar anul acesta, ci incepand din acest an. Ma bucur pentru MAM Bricolaj si pentru reusita lor in a atrage finantare prin Bursa. Sunt sigur ca statutul de companie listata le-a adus numai beneficii si indemn pe toate companiile listate sa foloseasca cu incredere mecanismele de finantare disponibile la Bursa", a declarat Radu Hanga, Presedinte Bursa de Valori Bucuresti.
"Listarea pe piata de capital a fost o decizie foarte buna, pentru ca ne-a adus mult mai multa vizibilitate si, pe langa investitorii care au venit alaturi de noi, am castigat foarte multi clienti si furnizori, care si-au dat seama de calitatea business-ului nostru si de capacitatile companiei. Cel mai important lucru atunci cand esti listat pe bursa este ca, fiind o companie auditata, totul este transparent si la vedere, iar investitorii cauta transparenta si seriozitate ca sa vina catre tine si sa-ti dea din banii lor pentru investitii si dezvoltare. Tragand linie, dupa un an de prezenta pe piata AeRO a BVB, putem spune ca am intrat intr-o alta liga a actorilor economici, iar listarea a ajutat MAM Bricolaj sa creasca extrem de rapid intr-un context economic nu tocmai favorabil", spune Cristian Gavan, fondator si director general al MAM Bricolaj.

Bursa, o solutie optima pentru extinderea rapida
In opinia lui Cristian Gavan, bursa este cea mai buna solutie pentru companiile care au in plan extinderea rapida, pentru ca vine la pachet cu o infuzie de resursa financiara, rezultata din increderea investitorilor in planurile tale, in compania ta.
"Listarea vine la pachet cu vizibilitate si cu ajutor din partea investitorilor care sunt langa tine pe termen lung. Recomand tuturor antreprenorilor care isi doresc o companie puternica sa se listeze pe bursa, pentru ca acest lucru te forteaza sa fii mai bun, mai eficient, mai competitiv in piata si, in consecinta, te face mai profitabil si cu orizonturi de dezvoltare mai mari", explica Cristian Gavan.
La randul sau, Ovidiu-George Dumitrescu, CFA, Director General Adjunct TradeVille, declara: "La ceas aniversar dorim sa le uram celor de la MAM Bricolaj o viata lunga si sanatoasa in calitate de companie listata la BVB si ne dorim sa ii vedem cat de curand si pe Piata Principala. Este o mare bucurie pentru noi, cei din echipa TradeVille, sa observam cum o companie antreprenoriala listata de noi incepe sa adune aniversari. Speram ca acest exemplu sa inspire atat antreprenorii, cat si investitorii in a veni la bursa pentru a sustine din ce in ce mai mult cresterea economica a Romaniei".
***
MAM Bricolaj a fost infiintata in 2011 de catre Cristian Gavan, avand ca principale directii de business comercializarea de materiale si accesorii de mobila si produse conexe, bricolaj in mobila si oferirea de servicii de proiectare in mobila. In prezent, compania opereaza trei magazine in Bucuresti (Morarilor, Luica, Prelungirea Ghencea) si un magazin online. Fondatorul MAM Bricolaj, Cristian Gavan, detine 67,34% din actiunile companiei, iar restul actiunilor sunt detinute de persoane fizice si juridice, conform ultimelor date disponibile.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter