RO EN
السلة فارغة

Lafarge - vanzari de peste 14 miliarde euro in primele noua luni din 2008

Grupul Lafarge (Franta) a inregistrat, in primele trei trimestre din 2008, o cifra de afaceri de 14,38 miliarde euro, in crestere cu 8% fata de perioada similara a anului trecut. Rezultatele favorabile se datoreaza atat evolutiei pozitive consemnate de subsidiarele Lafarge din zonele in curs de dezvoltare (Europa de Sud-Est si Asia), care au raportat o majorare de 47% a rezultatului veniturilor operationale pe aceste piete, precum si achizitiei firmei Orascom Cement, din Egipt. Investitiile companiei in extinderea capacitatilor de productie au totalizat, in primele noua luni ale anului, 1,16 miliarde euro. In aceeasi perioada, achizitiile Lafarge au totalizat 9,1 miliarde euro si au fost reprezentate mai ales de integrarea in structura grupului a firmei Orascom Cement (8,3 miliarde euro). In ceea ce priveste livrarile de materiale de constructii, in cadrul diviziei de Ciment s-a inregistrat, in intervalul mentionat, o crestere de 15% fata de perioada similara a anului trecut, pe fondul dezvoltarii pietelor din Europa Centrala/de Est si Asia, care au generat 65% din venitul acestui segment. Vanzarile de agregate si betoane, precum si cele de gips s-au diminuat in primele noua luni din 2008 cu 7%, respectiv 2% fata de acelasi interval din 2007, din cauza situatiei dificile inregistrate pe pietele constructiilor din SUA, Spania si Marea Britanie. Pentru intervalul urmator, strategia de dezvoltare a companiei prevede reducerea costurilor cu 120 milioane de euro pana la sfarsitul anului 2009 si cu peste 400 milioane de euro pana la finele lui 2011. Informatii suplimentate, la www.lafarge.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter