RO EN
السلة فارغة

HeidelbergCement - majorare de 49% a vanzarilor in trimestrul al treilea din 2008

HeidelbergCement (din Germania) a realizat, in primele noua luni ale anului curent, o cifra de afaceri de 10,8 miliarde euro, in crestere cu 49% fata de aceeasi perioada din 2007 (cand s-au inregistrat venituri de 7,25 miliarde euro). Aceste rezultate se datoreaza indeosebi majorarii cantitatilor livrate in Europa de Est, precum si in Benelux, tarile scandinave, Germania, Indonezia, China si Turcia. Un aport semnificativ a fost adus si de finalizarea integrarii in structura grupului a firmei Hanson PLC (din Marea Britanie). "In cel de-al treilea trimestru din 2008 am inregistrat majorari pe toate planurile, mai ales ca urmare a unei cresteri organice semnificative si a unei pozitionari puternice pe piata", a declarat Bernd Scheifele, presedintele companiei. Afacerile cu clincher si ciment au sporit - in intervalul mentionat - cu 4,6% (pana la un nivel de 68,5 milioane de tone), insa cea mai importanta majorare a fost raportata in cadrul diviziei de agregate - de la 98,4 milioane de tone (in primele noua luni din 2007) la 229,4 milioane de tone livrate in perioada similara a acestui an. Vanzarile de beton gata preparat au fost de 33,7 milioane de metri cubi, cu 58,8% mai mult decat in perioada corespondenta din 2007. Societatea are in derulare programul Fitness 2009, prin care se au in vedere economii anuale de 250 milioane de euro. Astfel, au fost introduse masuri pentru optimizarea si eficientizarea activitatilor, care vor genera reducerea costurilor administrative si de productie. Informatii suplimentare, la www.heidelbergcement.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter