RO EN
السلة فارغة

HORNBACH: Stabilizare a vanzarilor din trimestrul al doilea

Vanzarile realizate de reteaua germana de bricolaj Hornbach in trimestrul al doilea al anului fiscal 2014/2015, corespunzator intervalului iunie - august 2014, au crescut usor (+0,2%), la 940,4 milioane de euro. Datorita evolutiei optime a veniturilor din primele trei luni ale anului, incasarile totale raportate de Hornbach in semestrul intai s-au majorat cu 7,9%, la 1,97 miliarde euro. In Romania, holdingul detine trei magazine in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul in Brasov si altul in Timisoara (cu o suprafata totala de 77.500 mp), ce au raportat la finele lui 2013 afaceri totale de 100,4 milioane de euro, in crestere cu 9,5% fata de nivelul anului anterior. Operatiunile locale sunt gestionate prin intermediul Hornbach-Baumarkt AG (ce detine 143 de unitati de vanzare in noua tari ale Europei), divizia raportand o crestere cu 0,5% a incasarilor, pana la 878,3 milioane de euro. Fara aportul pozitiv al unitatilor din Romania, Cehia, Suedia si Elvetia, vanzarile Hornbach-Baumarkt AG ar fi inregistrat o scadere de 1,5% fata de trimestrul al doilea al anului fiscal 2013/2014. In primele sase luni ale exercitiului fiscal in curs, grupul german a inaugurat cinci magazine, reteaua ajungand, astfel, la un numar total de 144 de centre de desfacere. "In ansamblu, semestrul intai a reprezentat o perioada optima pentru Hornbach. Dupa startul foarte bun din trimestrul intai, nu ne puteam astepta ca acea dinamica sa se mentina pe tot parcursul anului. Chiar daca ritmul de crestere a incetinit vizibil in intervalul iunie - august 2014, este foarte important ca am reusit sa ne majoram vanzarile totale si profitul", a declarat Albrecht Hornbach, presedintele Hornbach Holding AG. Profitul brut al grupului a crescut cu 1,4% in trimestrul al doilea, pana la 348,3 milioane de euro.
Din punct de vedere regional, in trimestrul al doilea al anului financiar 2014/2015, magazinele Hornbach din Germania au inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 0,4%, pana la 509 milioane de euro, in timp ce pe plan international vanzarile din cele opt tari (fara Germania) au crescut cu 0,7%, atingand 369,3 milioane de euro.
In ceea ce priveste societatea Hornbach Baustoff Union GmbH (HBU), divizia business-to-business a concernului german, aceasta a raportat o crestere de 2% a cifrei de afaceri din semestrul intai al anului fiscal 2014/2015, pana la 119,7 milioane de euro. La finele lunii iunie 2014, HBU detinea 25 de magazine de materiale de constructii in zona de sud-vest a Germaniei si alte doua in Franta (provincia Lorena).
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter