RO EN
السلة فارغة

MR. BRICOLAGE: Crestere a profitabilitatii pe fondul extinderii afacerii

Unul din cei mai importanti comercianti de pe piata modiala de bricolaj, societatea Mr. Bricolage (Franta), a raportat pentru anul 2010 o cifra de afaceri de 564,7 milioane de euro (dupa achitarea taxelor), indicand o crestere de 3,2% fata de 2009. In cazul centrelor comerciale detinute direct de grup, cifra de afaceri a consemnat o evolutie de aproximativ 8% pentru perioada analizata, iar in cadrul magazinelor afiliate a avut loc o diminuare de 6,3%. Conform raportului financiar al companiei, in ultimul trimestru al anului trecut s-a inregistrat o cifra de afaceri de 136 milioane euro, reprezentand o marire a acesteia cu numai 0,6% in raport cu aceeasi perioada a lui 2009. Profitabilitatea domeniului specific grupului a fost datorata, in special, achizitiilor, transferurilor si extinderilor facute in ultimii doi ani. De asemenea, sfarsitul anului 2010 a marcat inaugurarea unui nou magazin si reinceperea activitatilor in alte doua centre comerciale. In ceea ce priveste intreaga retea de retail, cifra de afaceri realizata inainte de incasarea taxelor pentru anul trecut a indicat o valoare de aproximativ doua miliarde euro, ceea ce a reprezentat o crestere de 6,4% fata de 2009 (cand s-au consemnat 1,88 miliarde euro). Societatea Mr. Bricolage este prezenta in tari din America, Europa si Africa, fiind unul din liderii comerciantilor de articole de bricolaj, cu o retea de aproape 600 de magazine. Grupul francez isi desfasoara activitatea si in Romania, din anul 2006. Informatii suplimentare, la www.mr-bricolage.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter