RO EN
السلة فارغة

HORNBACH inaugureaza magazinul din Cluj, o investitie de 27 de milioane euro

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, se extinde pe piata din Romania si anunta inaugurarea celui de-al optulea magazin, la Cluj-Napoca.
„Hornbach isi continua strategia de expansiune pe piata locala si suntem mandri sa anuntam deschiderea unei noi locatii, de data aceasta in Cluj-Napoca. Investitia totala in noul nostru magazin s-a situat la 27 milioane de euro, suma ce include si stocul initial de marfa. Astfel, prin inaugurarea acestui magazin, investitiile totale ale companiei in Romania au ajuns la 202,2 milioane de euro“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach Romania.
Potrivit informatiilor oferite de reprezentantul companiei, decizia de a deschide un nou magazin in Cluj-Napoca a fost determinata de faptul ca acesta este un oras cu peste 300.000 de locuitori, cu o evolutie economica pozitiva si cu un potential constant de atragere a fondurilor europene, in ultimii ani. De asemenea, zonele limitrofe aflate in plina dezvoltare au reprezentat un aspect important ce a cantarit in strategia de expansiune.
Magazinul Hornbach Cluj-Napoca este amplasat pe un teren de 4,1 hectare si are o suprafata totala de cca. 23.000 de metri patrati. Acesta cuprinde si zone speciale, asa cum este cazul celei dedicate produselor de Gradina si ZOO ce ocupa un spatiu de 5.200 metri patrati, dar si zona de Drive In, cu o suprafata de 6.900 de metri patrati. Magazinul cuprinde departamente pentru un sortiment vast de produse destinate constructiei sau amenajarii unei locuinte si nu numai, de la produse electrice, materiale de constructii, feronerie, gresie si pardoseli, pana la decoratiuni interioare, un centru de inramari tablouri si unul de mixat vopsele si o expozitie cu articole destinate bailor.
„Asemenea celorlalte magazine Hornbach, si locatia din Cluj-Napoca este partenerul ideal pentru proiecte Do-It-Yourself. Sortimentul de o calitate ridicata, ce respecta rigorile germane, alaturi de serviciile pe care le oferim constant clientilor nostri vor fi printre principalele motive pentru care clujenii vor vizita magazinul nostru. Mai mult de atat, Hornbach este recunoscut ca un partener stabil pentru orice client datorita strategiei preturilor mici, 365 de zile pe an”, a mai afirmat Mugurel-Horia Rusu.
Potrivit declaratiilor sale, un alt aspect important ce va diferentia Hornbach pe piata din Cluj-Napoca, si nu numai, este serviciul de consiliere profesionala oferit de personalul din magazin. Astfel, cei 120 de angajati au competentele necesare pentru a oferi clientilor sfaturi utile si servicii extinse. De asemenea, noul magazin va pune la dispozitia clujenilor toate serviciile existente in locatiile din Romania, printre acestea numarandu-se cele de montaj, debitare lemn, confectionare perdele, inramari tablouri si transport.
De altfel, pe langa magazinul fizic, clientii din Cluj-Napoca si din toata tara au acces la un sortiment extins de produse si in magazinul online, accesand site-ul www.hornbach.ro.
„Inaugurarea noului nostru magazin reconfirma faptul ca Romania este una dintre pietele atractive pentru dezvoltarea Grupului Hornbach la nivel international. De asemenea, ne continuam strategia de extindere prin deschiderea de magazine de mari dimensiuni in orase din tara unde autoritatile dau dovada de o implicare ridicata in dezvoltarea comunitatii si vizam inaugurarea unei noi locatii in Constanta“, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.
Noul magazin Hornbach, situat pe Strada Plevnei, nr. 1-7, va fi deschis pentru public incepand cu data de 15 iulie si, ca si celelalte locatii din retea, va avea program de luni pana sambata, intre orele 08.00 si 21.00, si duminica, de la 08.00 la 19.00. In ceea ce priveste zona Drive-In, aceasta va fi deschisa de luni pana sambata, intre 07.00 si 21.00, iar duminica in intervalul 08.00 – 19.00.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter