RO EN
السلة فارغة

HORNBACH: Crestere spectaculoasa a incasarilor in al doilea trimestru

Perioada iunie-august 2013 s-a dovedit prielnica pentru grupul german Hornbach, care a reusit sa recupereze in totalitate pierderile financiare suferite in intervalul martie-mai al acestui an. Rezultatele favorabile i-au determinat pe managerii companiei sa estimeze o stabilizare a cifrei de afaceri pentru anul fiscal 2013/2014 la nivelul obtinut in exercitiul financiar precedent, respectiv la 146 milioane de euro. Conform datelor oferite publicitatii, corporatia a inregistrat o crestere de 1,8%, pana la 1,83 miliarde euro, in primele sase luni ale anului fiscal in curs, corespunzatoare intervalului martie-august 2013, evolutie datorata in special sporirii cu 6,8% a vanzarilor consemnate in al doilea trimestru. Albrecht Hornbach, presedintele holdingului, a declarat ca rezultatele optime se datoreaza in special magazinelor de bricolaj din Germania, unde s-a raportat o crestere spectaculoasa a incasarilor (+7,7%) in intervalul iunie-august a.c. De altfel, conform unui studiu de piata realizat de Kundenmonitor Deutschland, cea mai prestigioasa companie activa pe segmentul de sondaje din Germania, corporatia Hornbach ocupa primul loc in viziunea clientilor pietei de bricolaj. 
***
Pe plan local, compania Hornbach activeaza prin intermediul unei subsidiare omonime care dispune de cinci centre comerciale de mari dimensiuni localizate in Bucuresti, Balotesti, Timisoara si Brasov. Filiala locala a raportat o cifra de afaceri de 444,51 milioane de lei in 2012, in creştere cu 21% fata de anul precedent. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter