RO EN
السلة فارغة

HORNBACH: Crestere de 12% a vanzarilor de tigla metalica

Tigla metalica se mentine in topul preferintelor beneficiarilor pentru constructia sau renovarea acoperisurilor, vanzarile inregistrate de reteaua de bricolaj Hornbach indicand o crestere de 12% pe acest segment, conform datelor companiei. "Conform statisticilor, perioada iulie-august este considerata ca fiind cea mai potrivita pentru a efectua lucrari la acoperisul casei, in special datorita cantitatii mici de precipitatii. Tocmai de aceea, am ales ca la inceputul lunii august, magazinele Hornbach din tara sa vina in intampinarea celor interesati de acest tip de proiecte. La standurile dedicate, clientii vor primi explicatii referitoare la materiale, montaj, dar si sfaturi despre alegerea sistemului pluvial potrivit. Celor care nu au timpul necesar pentru a-si realiza singuri lucrarile, le punem la dispozitie servicii profesionale de montaj pentru care Hornbach ofera o garantie de doi ani", a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach Romania.
Totodata, compania a anuntat diversificarea portofoliului din aceasta categorie, in oferta specifica fiind inclusa tigla metalica Gerard, cu acoperire de piatra naturala si sortimentul in panouri mici Novatik (fabricate de Final Distribution), praecum si tigla metalica Tondach.
Printre tendintele din ultima perioada indicate de reprezentantii Hornbach se afla si cresterea vanzarilor de produse pentru piscine.
Grupul Hornbach este activ de un deceniu in Romania, avand sase magazine, dintre care trei in Bucuresti (in Berceni, Militari si Balotesti) si cate unul in Brasov, Timisoara si Sibiu. Compania a incheiat anul 2016 cu vanzari totale de circa 142 milioane de euro, pentru 2017 fiind vizata o crestere de 3%-4% a acestora.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter