RO EN
السلة فارغة

HEIDELBERGCEMENT: Nivel scazut al vanzarilor din Romania in primele trei luni

Vanzarile din Romania ale companiei Carpatcement, subsidiara autohtona a grupului german HeidelbergCement, s-au mentinut la un nivel minim in primele trei luni ale acestui an. Reprezentantii concernului estimeaza ca acest trend va fi observat si in perioada urmatoare, avand in vedere faptul ca nu se intrevede nicio imbunatatire a mediului economic. Aceeasi tendinta este remarcata si in Ungaria si Cehia. Celelalte piete din Europa de Est si Asia Centrala au raportat majorari semnificative ale livrarilor de ciment si clincher, in ansamblu veniturile holdingului in regiune sporind cu aproximativ 30% fata de intervalul ianuarie - martie 2010, pana la 2,3 milioane de tone. De asemenea, vanzarile de agregate au inregistrat o crestere de 32% (pana la 2,2 milioane de tone), iar cele de beton gata preparat de 40%, la 0,7 milioane de metri cubi. La nivel de grup, HeidelbergCement a consemnat o crestere de 19,4% a cifrei de afaceri, pana la valoarea de 2,6 miliarde euro, fiind inregistrate evolutii de peste 10% in cadrul tuturor diviziilor de activitate si in toate regiunile, cu exceptia Americii de Nord. Previziunile pentru perioada urmatoare sunt, in general, pozitive, fiind anticipata continuarea redresarii economiei mondiale. Vanzarile din Asia (in special din China, Indonezia si Bangladesh) si din Australia se vor situa la un nivel comparabil celui din 2010, insa preturile de comercializare a materialelor de constructii vor atinge noi recorduri. Livrari ce vor depasi media pietei vor fi inregistrate in Africa, mai ales in Tanzania, Ghana si Congo, in timp ce in America de Nord va fi reluat trendul ascendent. Pietele industrializate din Europa de Vest vor consemna cresteri ale cantitatilor comercializate, insa va fi mentinuta presiunea asupra preturilor. Informatii suplimentare, la www.heidelbergcement.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter