RO EN
السلة فارغة

GLASTON: Diminuare cu peste 50% a vanzarilor pe segmentul de utilaje

Raportul de activitate elaborat de reprezentantii grupului Glaston - specializat in productia si promovarea de utilaje destinate prelucrarii sticlei - indica faptul ca volumul comenzilor inregistrate in 2009 a fost de 141,9 milioane de euro, in scadere fata de cele 230,5 milioane de euro, cat s-au consemnat in 2008. Vanzarile consolidate au insumat 151,8 milioane de euro, in scadere cu 44% fata de exercitiul financiar anterior. Pe segmentul de masini si utilaje, comenzile au fost de 88,5 milioane de euro (-39%), iar incasarile de 82,2 milioane de euro (-51%). Aceasta situatie a indus o diminuare drastica a profitabilitatii companiei, anul fiscal incheindu-se cu o pierdere in valoare de 55,3 milioane de euro. Conducerea executiva a concernului considera ca o explicatie plauzibila ar fi aceea a scaderii drastice a cererii internationale pentru utilajele destinate prelucrarii sticlei, pe fondul recesiunii economice internationale.
Masurile dure initiate in 2008 au continuat si anul trecut, fiind completate de un program suplimentar de ajustare a costurilor si de renegociere a contractelor individuale de munca, in acelasi timp cu disponibilizarea unui numar important de angajati. Datorita eficientei implementarii acestor masuri, anul 2010 a inceput sub auspicii favorabile. Astfel, se intentioneaza consolidarea pozitiei pe care compania o detine in China, zona care, alaturi de America de Sud, a inregistrat o evolutie accelerata in ultima perioada. Informatii suplimentare, la www.glaston.net

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter