RO EN
السلة فارغة

Brico Depot: Crestere de aproape 14% a vanzarilor din Romania, in primele 3 luni

Brico Dépôt Romania, parte a Grupului Kingfisher plc, compania internationala care opereaza in domeniul imbunatatirii locuintelor in opt tari din Europa, anunta vanzarile inregistrate in primul trimestru al acestui an fiscal.
 
Rezultate Brico Dépôt Romania
Vanzarile in termeni comparabili au crescut in primele 3 luni ale anului fiscal cu 13.9%, comparativ cu perioada similara a anului trecut, respectiv cu 32.8% comparativ cu primul trimestru din 2019. Cresterea demonstreaza o cerere puternica din partea clientilor pentru majoritatea categoriilor de produse, in ciuda impactului restrictiilor comerciale legate de COVID, eliminate in luna martie a acestui an.
“Rezultatele reflecta eforturile din ultimii ani si orientarea catre client. Astfel, ne-am concentrat pe dezvoltarea portofoliului de produse si servicii, atat in magazinele fizice cat si in online, continuand, de asemenea, proiectele de transformare in procesele noastre interne, dar si cele pentru accelerarea digitalizarii. De exemplu, astazi putem ajunge oriunde in tara prin intermediul platformei noastre de comenzi online si a livrarilor prin curier. De asemenea, putem fi un partener in maximizarea puterii de cumparare a clientilor prin marcile noastre proprii care au o calitate excelenta la un pret foarte avantajos, prin produsele sustenabile, care inglobeaza tehnologie cu ajutorul careia clientii pot face economii semnificative de energie si apa, sau prin programe de finantare in rate, fara dobanda.” - Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt Romania.
Romania este a doua tara din Grup, dupa Polonia, care inregistreaza cresteri semnificative fata de 2021, rezultatele Brico Dépôt situandu-se, in continuare, pe un trend pozitiv.
 
Rezultate cheie la nivelul Grupului:
- In ceea ce priveste vanzarile, rezultatele au depasit nivelul inregistrat in perioada pre-pandemiei (vanzarile in termeni comparabili au crescut cu 16.2% in ultimii 3 ani), fiind sustinute si de o crestere puternica a cotei de piata.
- Au fost inregistrate vanzari de 3.2 miliarde lire sterline, in linie cu estimarile preconizate.
- Crestere stabila, atat pe segmentul DIY – Do It Yourself, cat si pe segmentele de DIFM - Do It For Me /comert.
- Vanzarile online au crescut cu 164% in ultimii 3 ani, reprezentand 16% din vanzarile totale ale Grupului. Pentru comparatie, in primul trimestru din 2019, acestea reprezentau 7%.
- Gestionarea eficienta a provocarilor generate de inflatie.
- Imbunatatirea disponibilitatii produselor la raft, la un nivel similar cu perioada pre-pandemiei.
 
Thierry Garnier, Chief Executive Officer in cadrul Kingfisher, a declarat: “Kingfisher a avut un prim trimestru cu rezultate bune, cu vanzari in termeni comparabili in crestere cu 16,2%, prin comparatie cu perioada dinaintea pandemiei. Progresul nostru strategic sustinut ne-a permis sa crestem vanzarile cu un procent semnificativ in timpul pandemiei.
Continuam sa gestionam eficient presiunile generate de inflatie si cele legate de lantul de aprovizionare. Astfel, disponibilitatea produselor noastre este in prezent foarte aproape de nivelurile „normale” pentru toate brandurile noastre si continuam sa oferim valoare adaugata clientilor nostri, prin marcile noastre proprii exclusive, la preturi competitive.
Privind in perspectiva, reiteram estimarile privind profitul preconizat pentru anul fiscal 22/23. Ne axam pe indeplinirea obiectivelor strategice si a initiativelor noastre de crestere, care includ: cresterea comertului electronic, extinderea Screwfix in Marea Britanie si Franta, noi deschideri de magazine in Polonia, cresterea portofoliului nostru de clienti.
Ne reafirmam angajamentul de a aduce rezultate favorabile pentru actionarii nostri si astazi anuntam un nou program pentru rascumpararea de actiuni, in valoare de 300 milioane de lire sterline. Acest lucru reflecta un flux puternic de numerar si increderea noastra in perspectivele Grupului”.
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter