RO EN
السلة فارغة

BOSCH estimeaza o crestere de pana la 15% a vanzarilor din 2015

Bosch Romania a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri de 210 milioane de euro (933 milioane de lei), pentru anul in curs conducerea companiei estimand o evolutie cuprinsa intre 12% si 15% a incasarilor, caz in care vanzarile totale ar putea depasi 240 milioane de euro. Grupul Bosch este prezent pe piata locala de peste doua decenii, in 2013 inregistrand o cifra de afaceri de 212 milioane de euro. Dupa primul trimestru al acestui an, societatea a inregistrat o crestere semnificativa a vanzarilor, fata de aceeasi perioada din precedentele 12 luni. "Mizam pe o crestere cu doua cifre la nivelul tuturor sectoarelor de activitate, in 2015. Corespunzator cu aceasta evolutie, vom continua investitiile in Romania si vom creste numarul de angajati, pentru a raspunde cererii tot mai mari pentru produsele si serviciile noastre", a declarat Mihai Boldijar, reprezentantul grupului Bosch in Romania.
In prezent, compania lucreaza la nivel national cu aproximativ 2.700 de angajati, avand patru entitati comerciale si de productie, localizate in Bucuresti, Jucu (judetul Cluj), Blaj si Timisoara. Pana la finele anului in curs, numarul de salariati ai societatii va depasi 3.000 de persoane.
In ceea ce priveste investitiile, conducerea Bosch va aloca fonduri de circa 55 milioane de euro in 2015 si 2016, in special pentru dezvoltarea unitatilor de productie din sectorul auto. In Blaj, compania va deschide o noua linie de productie pentru componente electrice ale grupului motopropulsor. In unitatea din Jucu, inaugurata oficial in luna mai 2014, Bosch produce pentru clienti globali din industria auto unitati de control pentru asistenta la condus si sisteme pentru managementul consumului de energie. Prin deschiderea unui nou centru de software in Cluj-Napoca, in luna aprilie a acestui an, Bosch isi intensifica activitatile locale de cercetare si dezvoltare.
 
Crestere de peste 10% a vanzarilor de scule electrice
Vanzarile de scule electrice inregistrate de Bosch in 2014 au crescut cu mai mult de 10%, potrivit datelor firmei, in special datorita majorarii cererii de unelte pentru gradinarit. Totodata, implementarea programului "Prinde faza electrizanta" a generat incasari totale de aproximativ doua milioane de euro. "Produsele noastre inovatoare si usor de folosit au contribuit la buna performanta inregistrata pe piata din Romania. De exemplu, PLR 15, un telemetru compact cu laser, usor de utilizat chiar si de catre incepatori, aparatele electrocasnice eficiente energetic, precum si noua generatie de spalatoare cu presiune Aquatak, pentru o curatare profunda si rapida, sunt doar cateva dintre produsele lansate recent in Romania", a declarat Mihai Boldijar. De asemenea, anul trecut Bosch a vandut circa 14 milioane de surubelnite cu acumulatori Li-ion IXO IV. Pentru 2015, reprezentantii diviziei estimeaza o crestere peste media pietei a vanzarilor de scule electrice, in special in ceea ce priveste produsele comercializate prin intermediul retelelor de DIY (in care sunt prezente toate cele trei marci de profil ale firmei - Bosch, Skil si Dremel).
 
Majorare de 65% a vanzarilor de centrale murale
In 2014, divizia de termotehnica din cadrul Bosch Romania a raportat o crestere de 65% a vanzarilor de centrale murale, compania redevenind, astfel, liderul pietei locale de profil, potrivit datelor proprii. Totodata, grupul si-a mentinut pozitia de top in ceea ce priveste comercializarea centralelor ce utilizeaza tehnologia in condensare, afacerile din domeniu urmand a evolua si mai mult in urma intrarii in vigoare a directivei ErP (Energy related Products). De asemenea, Bosch s-a mentinut lider de piata in domeniul termotehnicii inclusiv in ceea ce priveste vanzarile de cazane industriale de mare capacitate, atat de abur, cat si de producere a apei calde.
 
Bosch si tehnologia internetului tuturor lucrurilor (IoT)
Internetul tuturor lucrurilor (IoT) ofera un potential masiv pentru interconectarea obiectelor si a senzorilor, cu scopul de a oferi solutii benefice pentru locuinta inteligenta a viitorului. Pe parcursul ultimilor ani, grupul Bosch s-a pregatit sistematic pentru lumea conectata, concentrandu-se pe oferirea de solutii pentru mobilitate conectata, productie conectata, sisteme energetice si cladiri conectate. "Bosch nu dezvolta doar produse, ci si noi modele de afaceri, cum ar fi managementul flotei auto conectate sau mentenanta predictiva. O platforma centrala de software pentru internetul lucrurilor este Bosch IoT Suite. Aceasta orchestreaza comunicarea si transferul de date intre obiectele cu potential de conectare la internet, cum ar fi masini-unelte, sisteme de incalzire si camere de securitate. De asemenea, platforma Bosch IoT Suite poate sa analizeze si sa proceseze cantitati mari de date, cum ar fi cele generate in domenii ca productia conectata (Big Data Management)", au explicat expertii Bosch. Compania permite accesul partial la platforma si pentru dezvoltatorii open-source.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter