RO EN
السلة فارغة

3M: Peste 34% din incasari provenite din regiuni aflate in curs de dezvoltare

Concernul international 3M, din Minnesota - SUA, a dat publicitatii rezultatele financiare corespunzatoare perioadei ianuarie - martie a.c., conform carora vanzarile au fost de 7,3 miliarde USD, fiind cu 15,2% mai mari fata de intervalul similar din 2010. Cresterea organica a fost de 8,9%, iar profitul a sporit cu 15,5%. Din punct de vedere geografic, incasarile din Asia/Pacific s-au majorat cu 21%, cele din America Latina/Canada cu 19,5%, cele din Europa cu 13,1% si cele din America de Nord cu 10,2%. Toate cele sase departamente ale corporatiei au raportat imbunatatiri ale activitatii, cele mai semnificative performante fiind consemnate de sectia de produse electronice si telecomunicatii (+20,5%), industrie si transport (+20,3%) si cea de servicii de siguranta si protectie (+14,4%). Vanzarile pe pietele aflate in curs de dezvoltare s-au situat pe un trend puternic ascendent (+24%) avand, in prezent, o cota de 34% din afacerile 3M. Conducerea holdingului subliniaza faptul ca inceputul actualului exercitiul financiar a fost fulminant si impulsionat de o serie de factori precum: diversitatea noilor solutii promovate; alocarea de fonduri importante pentru cercetare; cresterea capacitatilor de productie si vanzare; implementarea unor strategii inovatoare de marketing. Un obiectiv propus pentru anul in curs vizeaza ca ponderea noilor produse in totalul portofoliului companiei sa depaseasca pragul de 31%, atins in 2010. Informatii suplimentare, la www.3m.com 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter