RO EN
السلة فارغة

CESAROM a lansat 15 colectii noi de gresie si faianta la inceputul acestui an

Lasselsberger Ceramics Romania, detinatorul brandului CESAROM si unicul producator local de placi ceramice, a lansat, la inceputul acestui an, 15 colectii noi de gresie si faianta, urmand ca alte 10 colectii sa fie lansate in piata pana la finalul primului trimestru. Astfel, urmarind gusturile romanilor si tendintele internationale, compania isi consolideaza portofoliul in zona de modele/desene care redau variatiile naturale ale pietrei si lemnului, dar si ale cimentului.
In 2021, compania isi propune vanzarea intregului volum de gresie si faianta realizate pe liniile de productie din Cluj-Napoca, precum si expansiunea pe segmentele de nisa acoperite cu placile de gresie si faianta din productia interna, dar si cu cele importate de la companiile surori din cadrul grupului Lasselsberger. Colectiile lansate in ultimii 3 ani vor reprezenta peste 50% din volumul total. In prezent, portofoliul CESAROM numara aproximativ 200 de colectii de gresie si faianta, iar impreuna cu colectiile brandurilor din companiile grupului, Lasselsberger Ceramics Romania pune la dispozitia consumatorilor romani peste 250 colectii de gresie si faianta.
„Ca in fiecare an, si in 2021, CESAROM anticipeaza si creeaza colectii de placi ceramice care raspund tendintelor globale in decorarea interioara si exterioara, dar si dorintelor clientilor romani, oferindu-le acestora o gama variata. In 2021 ne-am lasat inspirati de culorile-vedeta ale anului, albastru naval si griul cald-luminos care conecteaza tehnologia cu spatii elegante sau in stil idustrial, de lemnul in tonuri deschise si de schemele cromatice neutre”, a declarat Andreea Bodola, Director Marketing Lasselsberger Ceramics Romania.
Preferintele romanilor in materie de amenajari interioare
Incepand cu anul 2020, s-a putut observa o noua tendinta in ceea ce priveste amenajarile interioare si o preferinta a romanilor de a acoperi pardoselile si peretii in scheme cromatice cat mai neutre, care sa le permita o mai mare libertate in alegerea pieselor de mobilier sau a celor de decor. Consumatorii romani declara ca isi doresc placi ceramice atemporale, usor adaptabile la viitoarele tendinte in materie de design interior si palete de culori. De aceea, se poate observa o crestere alerta a cererii pentru nuantele de gri.
Tendintele anului 2021 si cum se regasesc acestea in noile game CESAROM
Principalele directii ale designului de interior in anul 2021 se contureaza in jurul albastru naval, nuanta ce a fost definita de marile case de design ca noul negru, lemnul in tonuri deschise, griul cald reprezentativ stilului industrial, cat si schemele cromatice neutre care permit aducerea naturii in interior sau a pieselor de design cu note de lux pentru iubitorii acestui gen.
Toate aceste directii pot fi regasite in placile de gresie si faianta ale noilor colectii CESAROM: Essential, ColorLine, Creativo, Helios, Tree, Mud, Tempo, Colosseum, Move, Crust, Camino, Traver. Dintre acestea, colectia Essential va fi vedeta anului 2021 deoarece imbina perfect culorile anului 2021: albastrul naval si griul luminos. Aceste 2 placi de gresie portelanta sunt completate armonios cu un decor patchwork cu usoare tuse vintage. Astfel, colectia corespunde atat celor care isi doresc sa aduca in casele lor tonuri neutre, dar si celor care prefera stilul industrial sau celor care indragesc stilul modern-rustic care imbina vechiul cu noul, modernul cu materiale sau elemente de decor cu accente rustice.
Cele 25 colectii CESAROM lansate in acest an, alaturi de cele deja existente, sunt disponibile in retelele distribuitorilor specializati, retelele DIY Ambient, Dedeman, Hornbach, Leroy Merlin, precum si in magazinele proprii CESAROM din Cluj-Napoca si Bucuresti.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter