RO EN
السلة فارغة

NOU! Scadere de maximum 10% pe piata de placi ceramice si obiecte sanitare

Colectia de articole tematice include materialele redactionale publicate in cadrul revistei Agenda Constructiilor la sectiunea dedicata analizelor de piata anuale in domeniu. Sunt incluse date statistice, analize si comentarii ale reprezentantilor companiilor: Lasselsberger, Kai Romania, Undefasa, Pazo Grup, Regata, Ambient, Cersanit SA, Senso Ambiente si altele. Piata romaneasca de placi ceramice si obiecte sanitare se va stabiliza in 2011 potrivit opiniilor managerilor celor mai importante companii din domeniu, dupa doi ani consecutivi de scaderi semnificative. Reprezentantii firmelor respondente nu exclud, insa, o scadere a veniturilor in 2011, insa acestea nu vor mai avea amploarea celor din 2009-2010 (respectiv -40% si -20%), declinul urmand a fi de maximum 10%. Evolutia domeniului va fi determinata, in continuare, de volumul redus al lucrarilor de constructii, cu toate ca majoritatea dezvoltatorilor anunta, timid, reluarea anumitor proiecte de investitii. Productia locala detine, in prezent, numai 25% din piata, diferenta fiind constituita din importurile din tari precum Spania, Italia, Bulgaria etc. Pentru acest an, analistii companiei Interbiz estimeaza un consum intern de placi ceramice de 4 mp /locuitor. Ca factor decisiv in formarea deciziei de achizitie a materialelor se va mentine pretul. De asemenea, cele mai multe companii de specialitate au anuntat investitii in extinderea retelelor de distributie, vizand, totodata, majorarea cotei de piata si lansarea de produse noi. Pentru mai multe informatii, click aici!

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter