RO EN
السلة فارغة

CARPATCEMENT mizeaza pe cercetare stiintifica si dezvoltare tehnologica

Grupul HeidelbergCement considera ca fundatia pentru edificarea unui model de business solid, performant si sustenabil consta in oferirea unui maxim de beneficii clientilor sai, in conditii de eficienta tehnologica si de profitabilitate, alaturi de reducerea impactului asupra mediului inconjurator si de construirea unor relatii durabile cu mediul academic, stiintific si comunitatile locale.
In acest sens, cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica sunt promovate in toate companiile Grupului HeidelbergCement la nivel mondial, iar subsidiara din Romania nu face exceptie.
Grupul isi concentreaza atentia pe tehnologii inovatoare pentru a creste eficienta proceselor tehnologice si pentru a dezvolta produse si servicii cu o orientare puternica spre client, spre cerintele si asteptarile sale, transferand astfel cele mai bune practici deprinse din experienta sa internationala si in special cea europeana. O atentie deosebita este acordata produselor cu o amprenta de CO2 redusa.
Comunicarea acestor valori, precum si a faptului ca, asociat operatiunii de vanzare, clientul poate beneficia de suport tehnic operativ si consistent reprezinta aspecte cheie in derularea activitatii grupului.
 
Un beneficiu pentru clientul producatorului german inseamna, in mod concret, sa aiba la dispozitie cimenturi posibil a fi utilizate, in deplina siguranta sub aspectul durabilitatii betonului, in toate clasele de expunere uzual intalnite la actiunea mediului inconjurator, in conformitate cu reglementarile tehnice in domeniu.
Urmarind progresul tehnologic in vederea introducerii pe piata a unor tipuri de cimenturi inovatoare prin compozitie, compania finanteaza studii de cercetare stiintifica in vederea extinderii portofoliului de produse respectiv a stabilirii conditiilor compozitionale pentru betoane preparate cu noi tipuri de cimenturi, eficiente sub aspectul emisiilor de CO2 la producere.
Straduindu-se sa acopere intreaga gama de cerinte ale clientilor, de la consultanta in domeniul de aplicare pana la oferirea de solutii eficiente si complete de finalizare a proiectelor in cooperare cu specialisti locali, Grupul Carpatcement a incheiat pe plan national o serie de colaborari tehnico-stiintifice de succes, active si de incredere, bazate pe comunicare deschisa si sincera, cu institute de cercetare si universitati.
 
Eficienta suportului tehnic oferit de Carpatcement este rezultatul unui program national de comunicare si consiliere, initiat pentru a putea sprijini clientii in perioada de tranzitie, in conformitate cu reglementarile europene.
Astfel, pe langa literatura tehnica obisnuita de vanzari, disponibila pe www.heidelbergcement.ro sau la stand, Carpatcement a organizat intalniri de tip “masa rotunda”, la care sunt invitate personalitati stiintifice si academice direct implicate in activitatea de cercetare teoretica si experimentala a cimenturilor sale.
Abordarea libera si transparenta a unor aspecte deosebite, de mare interes, intalnite in practica, precum si discutiile deschise ce au loc in cadrul acestor evenimente comunica invitatilor faptul ca grupul Carpatcement este dedicat alcatuirii echilibrate a portofoliului de produse si dezvoltarii unei relatii de parteneriat tehnic durabil cu clientii sai.
Un alt aspect urmarit la nivelul grupului Carpatcement consta in imbunatatirea accesului la informatia ce se asociaza vanzarii produselor. Astfel, transferul modern si rapid al acesteia se poate face acum prin intermediul codurilor QR prezente pe materialele de promovare tehnica.
Avand la baza un transfer important de know-how de la centrul tehnologic din Heidelberg si colaborand eficient pe orizontala cu omologii din tarile europene unde HeidelbergCement este prezenta, compania germana se implica prin Departamentul de Consultanta Tehnica a Clientilor in activitati cu caracter national care au ca scop sporirea calitatii, eficientei si durabilitatii constructiilor.
 
Compania germana sponsorizeaza si organizeaza conferinte tehnice, aparitii de carte tehnica, reviste de specialitate, mese rotunde si simpozioane, fiind un partener tehnic stabil al institutelor de cercetare, al universitatilor si altor institute de profil din tara.
Toate companiile Grupului HeidelbergCement in Romania sunt puternic angajate in oferirea catre clienti a unui maxim de beneficii in conditii de eficienta tehnologica si de profitabilitate.
Grupul continua sa investeasca in Romania in domeniul dezvoltarii durabile, concept respectat si promovat prin desfasurarea activitatii curente in conditii de sanatate si securitate in munca, de protectie a mediului inconjurator, dar si de responsabilitate sociala in comunitatile in care isi desfasoara activitatea.
***
HeidelbergCement este lider mondial pe piata de agregate si un important jucator in domeniul cimentului, betonului si altor activitati conexe. Cu un total al investitiilor de peste 450 milioane euro, HeidelbergCement este unul dintre cei mai importanti investitori germani din Romania. In tara noastra, Grupul este prezent in productia de ciment, betoane si agregate prin companiile Carpatcement Holding, Carpat Beton, respectiv Carpat Agregate. Toate cele trei companii folosesc tehnologii inovative si au ca obiectiv major promovarea unor standarde inalte de calitate. Prin companiile sale, Grupul pune la dispozitia clientilor sai materiale de constructie la un standard de calitate recunoscut la nivel international. Grupul acopera intrega gama de cerinte ale clientilor, de la consultanta in domeniul de aplicare pana la oferirea de solutii eficiente de finalizare a proiectelor. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
{adauga_php file=formular.php}

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter