RO EN
السلة فارغة

TIKKURILA: Sporire cu aproape 10% a incasarilor

Producatorul finlandez de lacuri si vopsele Tikkurila a raportat pentru perioada octombrie - decembrie 2011 vanzari de 119,1 milioane de euro, in crestere cu 5,2% fata de intervalul corespunzator din 2010. Pentru intregul exercitiu financiar, cifra de afaceri a insumat 643,7 milioane de euro, cu 9,4% superioara incasarilor consemnate in anul fiscal precedent. Profitul net s-a mentinut aproximativ la nivelul din 2010, ajungand la circa 35,5 milioane euro. Conform opiniei conducerii societatii, pietele pe care grupul desfasoara operatiuni comerciale au reactionat in mod diferit la provocarile generate de incetinirea ritmului de crestere a economiei globale, incepand cu a doua parte a lui 2011. Astfel, in statele din Peninsula Scandinava cresterea gradului de incertitudine s-a reflectat rapid in comportamentul de cumparare al partenerilor. In ceea ce priveste regiunile aflate in curs de dezvoltare, in special Federatia Rusa, situatia generala a ramas stabila, iar veniturile au continuat sa se majoreze, desi cu o cota inferioara celei inregistrate la inceputul anului. Cu toate ca performantele au fost destul de eterogene, rezultatele concernului s-au situat la nivelul estimat initial. Pentru 2012, se preconizeaza o continuare a tendintei de crestere a preturilor la materii prime. In ceea ce priveste vanzarile, expertii holdingului considera ca acestea vor spori intr-un ritm superior celui corespunzator evolutiei Produsului Intern Brut (PIB) al statelor in care concernul deruleaza operatiuni comerciale. Informatii suplimentare, la www.tikkurilagroup.com   
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter