RO EN
السلة فارغة

LASSELSBERGER: Majorare a vanzarilor, datorita lansarii unui nou format de gresie

Lasselsberger Ceramics Romania, detinatorul brandului Cesarom si principalul producator local de placi ceramice, estimeaza o crestere cu peste 10% a cifrei de afaceri din 2014, dupa ce vanzarile firmei s-au stabilizat, in 2013 la nivelul de 40 milioane de euro consemnat cu un an in urma. Compania si-a propus, de asemenea, majorarea cotei de piata, o contributie importanta la realizarea acestor deziderate urmand a se datora inclusiv lansarii unui nou format de placi de gresie portelanata, cu dimensiunea de 42x42 cm. "Lansarea noului format va avea un puternic impact in business-ul companiei in acest an. Astfel, pentru 2014, mizam pe o crestere cu 10% a cifrei de afaceri, dar si pe o majorare a cotei de piata. Decizia de a lansa produsul a venit din dorinta de a ne alinia tendintelor pietei locale de profil, unde placile cu dimensiuni mari castiga teren, dar si trendurilor internationale", a declarat Sergiu Apolzan, director de vanzari si marketing in cadrul Lasselsberger Ceramics Romania. Noile modele au fost deja lansate cu succes pe pietele externe, in 2014 urmand a fi disponibile 11 colectii specifice: Saturnia, Atlantis, Firenze, Milano, Travertine, Tek, Toscana, Ruggine, Arezzo, Geometric, Sunrock.
Produsele Cesarom sunt fabricate la unitatea Sanex din Cluj-Napoca, cu o capacitate de 6,7 milioane mp pe an si sunt livrate pe piata prin intermediul a 150 de parteneri (distribuitori, magazine specializate si lanturi DIY). Grupul austriac Lasselsberger detine 67,93% din totalul actiunilor societatii Sanex SA. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter