RO EN
السلة فارغة

Lasselsberger Ceramics Romania vizeaza o crestere a cifrei de afaceri de 12%

Grupul Lasselsberger Ceramics Romania, producatorul placilor ceramice marca CESAROM, format din companiile SANEX S.A. si LASSELSBERGER S.A., a inregistrat in 2021 o crestere a cifrei de afaceri cu 4% comparativ cu anul precedent. Pentru anul in curs, compania are ca obiectiv o crestere a cifrei de afaceri de 12%.
Potrivit reprezentantilor companiei, volumul de gresie si faianta comercializat in 2021 s-a ridicat la aprox. 40 milioane de metri patrati, in crestere cu 6% fata de anul 2020.
Pentru anul 2022, Lasselsberger Ceramics Romania are in plan continuarea investitiilor in valoare de peste 2 milioane de euro. Din totalul acestora, cea mai mare parte este directionata pentru dezvoltarea unei linii de rectificare a placilor ceramice si lansarea de noi game de produse utilizand aceasta tehnologie. De asemenea, un alt obiectiv vizat este deschiderea unui nou showroom CESAROM programata pentru vara aceasta, prin care compania va aduce un concept inovator de gresie si faianta in Bucuresti.
Totodata, in urma investitiilor in fabrica de la Cluj-Napoca, CESAROM lanseaza anul acesta 150 de placi ceramice de gresie si faianta. Acestea includ formate tot mai mari, noi modele de gresii portelanate rectificate, super lucioase de 120x60cm, faiante rectificate cu dimensiuni de 90x30 cm si 60x30cm, dar si piese speciale precum mozaicuri portelanate, plinte sau gresie speciala pentru trepte. Noile produse lansate se inscriu in portofoliul de solutii complete pe care il ofera CESAROM.
„Anul trecut am inregistrat un record in ceea ce priveste productivitatea, lucru care s-a putut observa si in dezvoltarea si lansarea cu succes a noilor colectii de gresie si faianta. Un alt obiectiv important pe care l-am atins in 2021 a fost lansarea CESAROM safe+ prima gama de placi ceramice produsa in Romania cu protectie antibacteriana, rezultat al cercetarii si inovatiei specialistilor nostri. Pentru anul 2022, ne propunem o crestere de 12% a cifrei de afaceri, sustinuta atat de investitiile in tehnologie care ne vor permite lansarea de noi game de produse, dar si de eforturile pe care le depunem pentru a veni cu cele mai bune solutii in materie de gresie si faianta pentru clientii nostri ”, a declarat Petrisor Grindeanu, Director General al Lasselsberger Ceramics Romania.
Cele mai solicitate produse din portofoliul CESAROM in 2021 au fost gresiile portelanate, iar dintre acestea compania a inregistrat vanzari de top cu formatul de gresie portelanata cu dimensiunea 60x30 cm. Cele mai populare modele din oferta CESAROM au fost colectiile Canada, Caucaso, Crust, Granito, Move, Tanum sau Woodstyle. Toate aceste colectii au design inspirat de lemn, piatra sau ciment.
Din datele companiei, romanii care au achizitionat placi ceramice CESAROM in 2021 au alocat un buget care a variat intre 3500 lei si 4000 lei in functie de preferinte, de la un buget mediu cuprins intre 2500 lei si 3500 lei inregistrat cu un an in urma. Cresterea bugetului vine ca urmare a maririi suprafetelor placate si a cresterii generalizate a pretului gresiei si faiantei, ca urmare a cresterii costurilor energiei si a materiilor prime utilizate in industria ceramica. Totodata, potrivit CESAROM, o influenta importanta asupra bugetului alocat de romani o genereaza atat puterea economica a orasului de resedinta, cat si gradul de informare asupra caracteristicilor tehnice si functionale ale gresiei si faiantei. In topul regiunilor care au generat cele mai mari vanzari anul trecut pentru produsele CESAROM s-au situat marile orase ale Romaniei precum Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Iasi, Timisoara.
 
Crestere de 6% a pietei de placi ceramice in 2021
In 2021, piata de placi ceramice a crescut cu aproximativ 6% comparativ cu anul precedent, atingand o valoare de circa 210 milioane de euro si 40 milioane de metri patrati. De asemenea, reprezentantii companiei estimeaza pentru 2022 o scadere cantitativa de 10-15%, dar o usoara crestere valorica a acesteia.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter