RO EN
السلة فارغة

HENKEL: Mentinerea nivelului vanzarilor pentru divizia Adezivi

Compania Henkel Romania a inregistrat in anul 2009 o cifra de afaceri de circa 571 milioane lei (aproximativ 135 milioane de euro), cu toate ca sectorul constructiilor a avut o scadere dramatica. “Sunt increzator in perspectivele de crestere pe termen lung ale afacerii Henkel din Romania. Credem in potentialul pietei romanesti si de aceea continuam sa investim in unitati de productie locale”, a declarat Liviu Sfrija, presedinte al Henkel Romania. Activitatea diviziei “Adezivi Tehnologii” a fost afectata in anul 2009 de scaderea dramatica a sectorului constructii cu 15%-20%, de diminuarea cererii pe piata materialelor de constructii cu circa 30% (unele piete au scazut cu 50% - de exemplu cea de pardoseli) si de reducerea cererii pe segmentul clientilor industriali. Prin actiunile de marketing intreprinse si prin strategia adoptata, divizia Adezivi a reusit sa termine anul 2009 cu rezultate apropiate de nivelul anului 2008. Compania a investit in continuare in marketing, in promovarea marcilor-cheie si a oferit clientilor pachete promotionale atractive. Cele mai performante categorii de produse din portofoliul diviziei Adezivi in 2009 au fost cele legate de termosistem (Ceresit Ceretherm) - tencuieli, adezivi, amorse - dar si gleturile Ceresit.
Investitii de peste 30 milioane de euro
La inceputul anului 2010, compania a achizitionat terenul pentru cea de-a treia unitate de productie pentru adezivi din Romania, in comuna Roznov, judetul Neamt. In prezent, Henkel detine in tara noastra doua unitati de productie pentru adezivi de constructii, in comuna Pantelimon si a doua la Campia Turzii, judetul Cluj. Valoarea totala a investitiilor Henkel in Romania, in capacitati de productie, depaseste 30 milioane de euro. Odata cu relansarea sectorului constructii, societatea va confirma planurile de investitii pentru cea de-a treia unitate de productie din Romania. Informatii suplimentare, la www.henkel.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter