RO EN
السلة فارغة

CESAROM: Crestere de 9% a afacerilor in primul semestru

Lasselsberger SA, producatorul marcii de placi ceramice Cesarom, a inregistrat, in primul semestru din 2010, o cifra de afaceri de 15,4 milioane de euro, in crestere cu 9% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in contextul in care piata specifica a consemnat o contractie de aproximativ 10%. Pana la sfarsitul acestui an, reprezentantii companiei au in vedere obtinerea unor venituri de 38,5 milioane de euro, pe fondul majorarii cotei de piata (de la 36% la 38% in detrimentul unor importatori), dar si al declinului raportat de producatorii de placi ceramice din Spania. "Am reusit sa ne atingem obiectivele pentru aceasta perioada, datorita cresterii numarului de distribuitori si prezentei produselor proprii in toate magazinele de tip Do-It-Yourself, precum si gratie majorarii pretului noilor colectii, care beneficiaza de un design inovator si au o valoare adaugata mare", a decarat Eduard Macarescu, director comercial al Cesarom. Astfel, cifrele corespunzatoare primelor sase luni a.c. reprezinta 40% din afacerile planificate pentru 2010. "Rezulatele sunt conforme cu obiectivele propuse. Piata de placi ceramice este caracterizata de sezonalitate, iar al doilea semestru al anului este marcat, de obicei, de o majorare a vanzarilor fata de intervalul ianuarie - iunie", a precizat oficialul firmei. In ceea ce priveste segmentul specific, estimarile pentru 2010 nu sunt optimiste, cifrele disponibile pentru primele sase luni ale anului indicand o diminuare de aproximativ 9% a domeniului, respectiv de la 45 milioane de euro in 2009 la 41 milioane de euro in 2010. Anul trecut, Lasselsberger SA a raportat afaceri consolidate de 35 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.cesarom.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter