RO EN
السلة فارغة

VIESSMANN: Preluare a diviziei de panouri fotovoltaice din cadrul Schuco

Recent, divizia Viessmann Photovoltaics, din cadrul grupului german cu acelasi nume, a finalizat o intelegere cu firma Schuco International KG, in vederea preluarii activitatii acesteia din domeniul fotovoltaic. Conform declaratiilor conducerii Viessmann, scopul achizitiei este acela de consolidare a pozitiei competitive pe acest segment de piata, precum si de extindere in zone cu un potential remarcabil al cererii, cum ar fi, de exemplu, Germania, Italia, Marea Britanie si Benelux. In perioada urmatoare, se intentioneaza extinderea bazei de dezvoltare preluate de la Schuco, in special in ceea ce priveste fabricarea modulelor solare si a structurilor de sustinere. Obiectivul declarat este acela de completare a portofoliului de produse si de a promova catre parteneri o gama completa de solutii sustenabile. In ceea ce priveste Schuco, firma se va concentra in perioada urmatoare asupra specializarii sale de baza - si anume aceea de proiectare si fabricatie a profilelor arhitecturale din aluminiu, pastrandu-si totodata divizia de panouri fotovoltaice integrate in imobile (BIPV). Conducerea companiei a justificat decizia de cesiune prin faptul ca sinergiile cu activitatea principala nu au fost suficient de puternice pentru a asigura un succes pe termen lung, mai ales pe o piata caracterizata printr-un nivel concurential ridicat si care se confrunta cu o serie de provocari reale generate inclusiv de eliminarea subventiilor guvernamentale intr-o serie de state europene. Informatii suplimentare, la www.viessmann.com, www.schueco.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter