RO EN
السلة فارغة

VIESSMANN a incheiat anul 2020 cu o cifra de afaceri de 40 de milioane de euro

Viessmann Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 40 de milioane de euro in 2020, in contextul in care piata locala de centrale termice s-a inscris pe un trend crescator. In 2021, compania are in vedere majorarea vanzarilor si lansarea de noi produse.
"In anul 2020, piata de centrale termice, a avut o usoara crestere fata de exercitiul financiar precedent, ceea ce constituie o veste buna avand in vedere faptul ca pentru perioada respectiva se estima o stagnare in industria centralelor termice. In Romania, centrul tarii si Capitala sunt zonele cu cel mai ridicat grad de absorbtie a acestor produse. Din punctul nostru de vedere, cele mai bine vandute instalatii au fost centralele murale de apartament, pentru care livrarile s-au plasat pe un trend crescator si au fost foarte bine primite pe piata locala", a precizat Tinca Bettina, Referent Marketing la Viessmann Romania.
Pentru 2021, obiectivele majore ale companiei sunt legate de lansarea de produse noi, mai performante, mai ales in gamele digitalizate, parametrizarea prin internet, promovarea si extinderea noilor game etc. De asemenea, compania isi propune sa contribuie, in continuare, la atingerea tintelor globale de protectie climatica.
"In calitate de producatori, suntem constienti de responsabilitatea noastra cu privire la dezvoltarea de solutii eficiente din punct de vedere energetic si cu un impact ecologic minim. Tot in acest sens, dorim sa avem un rol esential in planul inlocuirii combustibililor fosili cu formele regenerabile de energie. In ansamblu, dorim sa avem un rol activ in schimbarea industriei in care activam. In perceptia noastra, suntem un furnizor de solutii pentru intreaga casa. Prin remodelarea radicala a climatului si confortului inteligent, ne propunem sa cream locuinte pentru generatiile viitoare. Practic, avem in vedere dezvoltarea unor case «sanatoase», a unor orase fara emisii, a unei planete pe care sa merite sa traim. Imbunatatim calitatea vietii in spatiile interioare asigurand furnizarea de apa calda si electricitate, un climat interior adecvat si o buna calitate a aerului, contribuim la reducerea emisiilor de dioxid de carbon in zonele metropolitane si avem o contributie remarcabila la economisirea energiei prin intermediul unor sisteme de incalzire care protejeaza mediul, precum si prin dezvoltarea de sisteme de incalzire si racire eficiente", a mai spus Tinca Bettina.
Viessmann pune un accent constant pe digitalizare, pe care o considera indispensabila pentru atingerea obiectivelor de economisire a energiei. "Practic, dezvoltam produse si servicii digitale pentru a ne extinde activitatea de baza. Investim in noi domenii de afaceri, deoarece nevoile clientilor sunt prioritare pentru noi. Parteneriatul activ este la fel de important pentru firma noastra ca si produsele in sine. Lucrand cu marea noastra retea de parteneri, garantam solutii perfecte, de cea mai buna calitate", a subliniat reprezentanta Viessmann Romania.
***
Grupul Viessmann este unul dintre liderii internationali in producerea sistemelor de incalzire. Compania a fost infiintata in Germania, in anul 1917, de catre Johann Viessmann, si este condusa, in prezent, de prof. dr. Martin Viessmann, nepotul fondatorului. Cifra de afaceri a companiei depaseste doua miliarde euro anual, cu peste 12.000 de angajati. In Romania, grupul este prezent din anul 1998.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter