RO EN
السلة فارغة

RADOX devine reprezentant Hitachi si York si estimeaza cresterea afacerilor cu 15%

Radox Romania, producator de radiatoare si importantor de centrale si alte echipamente HVAC, a realizat o cifra de afaceri de 11,4 milioane de euro in 2020, cu 4% mai mare fata de anul precedent. Pentru 2021, conducerea companiei vizeaza o crestere de 15%, pe baza parteneriatului semnat cu Johnson Controls Group, prin care Radox a devenit reprezentant al brandurilor Hitachi si York in Romania.
"Pentru noi, anul 2020 a fost unul in care vanzarile centralelor termice au depasit asteptarile. Perioada ultimelor 12 luni a fost dificila, deoarece au existat foarte multe incertitudini care au dus la lipsa stocurilor de materii prime si implicit, de echipamente. Dezvoltatorii imobiliari de pe segmentul rezidential au continuat lucrarile, iar persoanele private si-au renovat locuintele. In plus, ca urmare a uzurii retelei nationale de furnizare apei calde menajere si a agentului termic, asistam acum la un fenomen de tranzitie spre centrale de bloc. Am avut deja cateva discutii cu anumite asociatii de proprietari care sunt hotarati sa devina independenti de sistemul centralizat de termoficare", a declarat Cristiana Rosu, director general Radox.
Tinand cont de cativa factori importanti, cum ar fi nevoia de reinnoire a echipamentelor achizitionate de beneficiari in urma cu 15-20 de ani, de tendinta clientilor de a cumpara produse de ultima generatie, care sunt foarte eficiente energetic, dar si de continuarea dezvoltarilor pe segmentul rezidential, reprezentanta Radox considera ca anul 2021 va unul bun pentru piata de centrale termice. "Totusi, lipsa materiilor prime continua sa afecteze profund aceasta industrie si este posibil sa ne confruntam in continuare cu probleme in ceea ce priveste stocurile", precizeaza Cristiana Rosu.
Portofoliul Radox include, la momentul actual, brandurile Baxi si De Dietrich, companii cu o foarte lunga traditie in productia centralelor din gama premium. Traditional, Baxi este foarte bine cunoscut in zona de vest a Romaniei. Ca urmare, ponderea principala de vanzari pentru centrale murale in condensare Baxi este in regiunea respectiva. Din punct de vedere al segmentarii portofoliului, aproximativ 60% din centralele comercializate au fost de tip mural (de perete), diferenta fiind reprezentata de centrale de putere mare, de peste 100 kW, pentru proiecte de toate tipurile.
 
Tehnologii digitale in sprijinul vanzarilor de radiatoare
Radox este cel mai mare producator roman de radiatoare de baie si ornamentale, avand doua fabrici, in Bucuresti si Campulung Muscel, si o capacitate totala care ajunge la 200.000 de radiatoare din otel in varianta vopsit sau cromat pe an. Pentru a-si sustine vanzarile in aceasta perioada de distantare sociala, compania implementeaza tehnologii digitale pentru preluarea comenzilor, dar si pentru prezentarea produselor.
"Pentru a ne adapta tendintelor actuale de eficientizare si crestere a nivelului de serviciu oferit clientilor, de cativa ani, investim foarte mult in automatizare si digitalizare. De asemenea, continuam sa marim bugetele de marketing in fiecare an, pentru a deveni mai cunoscuti la nivel national. Printre proiectele in curs de finalizare putem mentiona sistemul automat de preluare si procesare al comenzilor printr-o tehnologie Uipath si un sistem de ticketing foarte avansat pentru departamentul de service. In prezent, lucram la dezvoltarea unei expozitii virtuale, pe care clientii din toata lumea sa o poata accesa pentru a vedea radiatoarele fabricate de Radox", a mai precizat Cristiana Rosu.
De asemenea, compania a finalizat randarea tuturor modelelor de calorifere, pe care intentioneaza sa le incarce pe o platforma de realitate augmentata, ceea ce ar crea posibilitatea atat designerilor de interior sau arhitectilor, cat si beneficiarilor finali de a vedea cum ar arata un produs Radox in casele lor.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter