RO EN
السلة فارغة

LG: Tendinta descendenta pe toate pietele unde compania activeaza

Holdingul sud-coreean LG a realizat, in trimestrul al doilea din 2012, vanzari de 12.860 miliarde woni - KRW (11,41 miliarde USD), in scadere cu 10,6% fata de perioada similara din 2011, dar in crestere cu 5,2% in raport cu intervalul ianuarie - martie a.c. La randul sau, profitul net s-a situat la 159 miliarde KRW, fiind cu 50 miliarde KRW mai mare fata de rezultatele aferente anului precedent. Pe segmentul produselor de uz casnic, cifra de afaceri realizata in intervalul analizat a fost de 5.478 miliarde KRW (-5,8%), iar pe cel de aplicatii rezidentiale s-a situat la 2.875 miliarde KRW. In ceea ce priveste divizia HVAC si de solutii eficiente din punct de vedere energetic, incasarile au sporit cu 21% in comparatie secventiala si s-au contractat cu 11% in comparatie cu 2011, insumand 1.500 miliarde KRW. Pe piata interna cererea s-a diminuat cu 205, iar la export solicitarile au scazut cu doar 6%, in special din cauza declinului economic consemnat pe pietele puternic industrializate din Europa de Vest, precum si a incetinirii ritmului de crestere in regiunile aflate in curs de dezvoltare. Previziunile pentru trimestrul al treilea a.c. indica o continuare a tendintei descendente, generata de aceeasi factori, la care se adauga elementele de influenta sezoniere. Din punct de vedere strategic, va fi continuata focalizarea in directia lansarii de produse inovatoare din punct de vedere al eficientei energetice si accelerarea procesului de integrare a sistemului care permite obtinerea unui flux variabil al agentului de refrigerare (VRF). Informatii suplimentare, la www.lg.com   
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter