RO EN
السلة فارغة

LG: Majorare cu peste 11% a incasarilor pe segmentul HVAC

Grupul sud-coreean LG Electronics a raportat, pentru trimestrul al treilea din acest an, o cifra de afaceri de 12.900 miliarde woni - KRW (respectiv 11,1 miliarde USD), in scadere cu 10,3% in sistem de comparatie secvential si cu 4% daca se ia in considerare o baza de raportare anuala. Divizia de aer conditionat din cadrul companiei a comunicat vanzari de 998 miliarde KRW, in crestere cu 11,4% fata de perioada corespunzatoare din 2010. Aceasta situatie s-a datorat imbunatatirii semnificative a rezultatelor reprezentantelor din Coreea de Nord, Orientul Mijlociu si America Latina. Astfel, in Coreea de Sud, livrarile au sporit cu 39%, o cauza principala fiind constituita de prelungirea sezonului estival. In ceea ce priveste activitatea de export, incasarile au fost similare celor obtinute in anul precedent in regiunile aflate in curs de dezvoltare, ceea ce a compensat diminuarea cererii venite de la utilizatorii din statele puternic industrializate. Previziunile pentru ultimul trimestru din 2011 indica un declin usor al cererii agregate, ca urmare a exercitarii influentei factorilor sezonieri. Cu toate acestea, se estimeaza o majorare a solicitarilor pentru sistemele de incalzire in Coreea de Nord si statele amplasate in emisfera sudica. In conditiile date, principalele obiective pe segmentul analizat sunt constituite de cresterea livrarilor de echipamente, in special in regiunile limitrofe, concomitent cu dezvoltarea unor produse eficiente din punct de vedere energetic si furnizarea de solutii integrate. Informatii suplimentare, la www.lg.com
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter