RO EN
السلة فارغة

LG: Consolidare a pozitiei pe pietele aflate in curs de dezvoltare

Corporatia LG din Coreea de Sud a anuntat, pentru trimestrul al patrulea din 2012, o cifra de afaceri de 13.500 miliarde won – KRW (12,44 miliarde USD), in crestere secventiala de 9%, insa cu 2,2% fata de nivelul raportate in perioada similara din 2011. Profitul operational s-a ridicat la 107 miliarde KRW, insa veniturile nete a fost negative (-468 miliarde KRW). Pe segmentul echipamentelor HVAC, livrarile au avut o valoare de 683 miliarde KRW, fiind cu 0,6% inferioare celor din anul precedent. La nivelul intregului exercitiu financiar, LG a obtinut, pe acest segment, o cifra de afaceri de 4,350 miliarde KRW, constituind o contractie de 5,1% in raport cu 2011. O diminuare accentuata (-30%) a fost consemnata in trimestrul al patrulea fata de intervalul de raportare anterior, pe fondul sezonalitatii specifice cererii pe respectivul segment de activitate. Pe piata locala, vanzarile au inregistrat o reducere de 2%, in vreme ce la export, in pofida unei dezvoltari economice lente consemnate pe pietele puternic industrializate, performantele inregistrate in 2011 au fost mentinute (gratie, in special, cresterii livrarilor in America Latina si Asia de Sud-Est). In ceea ce priveste profitabilitatea, acesta s-a imbunatatit ca urmare a cresterii eficientei operationale. Pentru 2013, pe acest segment se asteapta pastrarea tendintei de consolidare a cererii in zonele aflate in curs de dezvoltare, ca urmare a impulsionarii prin implementarea unor programe de stimulare. Informatii suplimentare, la www.lg.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter