RO EN
السلة فارغة

GEBERIT: Crestere a vanzarilor de 4,8% in monede locale, pentru 2022

In 2022, vanzarile nete ale grupului elvetian Geberit au scazut cu 2%, pana la 3,392 miliarde CHF. Aceasta depreciere usoara a fost cauzata de efectul valutar negativ, in cuantum de 234 milioane CHF. Calculate in monede locale, incasarile au inregistrat o crestere de 4,8%. Evolutia a fost determinata de cresterile puternice ale preturilor de vanzare de aproximativ 9% si de majorarea continua a livrarilor in prima jumatate a anului. Volumele au atins un nou nivel record in semestrul intai din 2022, datorita acumularii de stocuri la vanzatorii en gros. In partea a doua a exercitiului financiar, livrarile au scazut insa brusc, ca urmare a reducerii anticipate a stocurilor, pe fondul cresterilor extraordinare de pret si, de asemenea, al sfarsitul tendintei de imbunatatire a locuintelor induse de pandemie. Cu toate acestea, lansarile de succes a unor produse si cresterea puternica pe pietele emergente din afara Europei au avut un efect pozitiv asupra livrarilor. In comparatie cu 2019, a fost observat un avans puternic, dupa ajustarile valutare, in cuantum de 22% in toate regiunile unde grupul din Elvetia este activ. La nivelul trimestrului al patrulea, cifra de afaceri a fost de 667 milioane CHF, ceea ce echivaleaza cu o scadere de ...

Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru
AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI

Va multumim! 

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter