RO EN
السلة فارغة

DANEX: Crestere a cifrei de afaceri de 10 milioane de euro din 2010

Principalele obiective ale strategiei pe care o aplica firma Danex - Bucuresti sunt reprezentate de imbunatatirea continua a calitatii produselor si serviciilor furnizate, protectia mediului si prevenirea poluarii acestuia, mentinerea unei securitati ocupationale maxime pentru angajati si indeplinirea tuturor cerintelor clientilor. Alte informatii referitoare la evolutia activitatii sunt oferite, in continuare, de reprezentantul departamentului de marketing al firmei.
 
Bogdan Ungureanu, reprezentant al departamentului de marketing din cadrul Danex: „Pentru aceasta am implementat sistemul de management integrat al calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale si ne-am afiliat la asociatii romanesti specializate, precum Asociatia Romana a Apei (ARA), respectiv la organizatii internationale. De asemenea, dispunem de birouri de promovare, distributie si vanzare si de ateliere service in toata tara, precum si in Republica Moldova sau Bulgaria. Totodata, in ultima perioada, ne-am extins activitatea prin inaugurarea unor centre de reprezentare la Viena si Stockholm. Evolutia optima a livrarilor din primele sase luni ale anului in curs ne determina sa estimam o crestere a cifrei de afaceri fata de nivelul de 10 milioane de euro consemnat in 2010, insa sub nivelul de 20 milioane de euro inregistrat in 2009. Pe piata autohtona suntem atat furnizor de materiale, echipamente, tehnologii si servicii in domeniul retelelor de distributie a apei, cat si antreprenor de lucrari de infrastructura de transport al apei".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter