RO EN
السلة فارغة

DAIKIN: Majorare de 9% a incasarilor aferente actualului exercitiu financiar

Daikin Industries a consemnat in trimestrul al treilea al anului fiscal 2014 - 2015 (care se incheie la 31 martie a.c.) o crestere de 11% a cifrei de afaceri, care s-a situat la 458,5 miliarde yeni (aproximativ 3,86 miliarde USD). La nivelul primelor noua luni ale actualului exercitiu financiar, vanzarile au cumulat 1.432,7 miliarde yeni, in crestere cu 7% in raport cu perioada de referinta. Pe segmentul echipamentelor de conditionare a aerului, in trimestrul al patrulea din 2014 rezultatele s-au ajustat pozitiv cu 11%, insumand 411,1 miliarde yeni. Din punct de vedere regional, livrarile de aparatura HVAC din Europa, inregistrate in perioada martie - decembrie 2014, au fost de 170,5 miliarde yeni, in crestere cu 1%. Analiza structurala a vanzarilor indica o scadere de 18% a livrarilor de sisteme rezidentiale, care a fost insa compensata de ajustarile pozitive de 9%, respectiv 4%, inregistrate pe segmentul aparatelor comerciale de tip VRV si a dispozitivelor de incalzire. Pentru intregul an fiscal, se preconizeaza o redresare a vanzarilor de solutii de uz casnic in regiune, urmand ca un impuls puternic sa fie dat activitatii de sporul de 19% prognozat pentru produsele de incalzire. In aceste conditii, cifra de afaceri la nivel de grup pentru intregul exercitiu financiar ar putea atinge 1.950 miliarde yeni (+9%). Pe plan local, Daikin Airconditioning Central Europe - Romania a anuntat pentru 2013 o cifra de afaceri de 53 milioane de lei, in crestere cu 1,15% fata de anul precedent. Informatii suplimentare, la www.daikin.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter