RO EN
السلة فارغة

DAIKIN continua strategia de investitii, cu accent pe sustenabilitate si digitalizare

Furnizorul nipon de echipamente pentru conditionarea aerului, Daikin Industries, a anuntat pentru primul semestru al actualului exercitiu financiar o cifra de afaceri de 2.225,2 miliarde yeni (circa 15,47 miliarde USD), in crestere de la nivelul de 2.019,8 miliarde yeni, raportat in perioada de referinta. Profitul operational s-a majorat la randul sau cu 14,1% si a ajuns la 235,7 miliarde yeni. Pe segmentul HVAC, vanzarile perioadei analizate au totalizat 2.056 miliarde yeni (+11%), iar veniturile corespunzatoare au fost de 205,1 miliarde yeni (+6%). Prognozele aferente intregului exercitiu financiar in curs indica incasari nete de 4.240 miliarde yeni (+7%) si venituri operationale de 400 miliarde yeni (+6%). Mediul de afaceri este de asteptat sa devina din ce in ce mai dificil din cauza incetinirii procesului de redresare a cererii in Europa pentru incalzirea cu ajutorul pompelor de caldura, peste care se suprapun temerile legate de incetinirea investitiilor in locuintele din SUA, pe fondul majorarii ratelor dobanzilor. Daikin isi propune, in acest context special, cresterea cotei de piata prin valorificarea retelei puternice de vanzari si dezvoltarea de produse care sa raspunda in mod optim nevoilor locale. Pentru a asigura profituri pe termen scurt, sunt implementate, de asemenea, vanzari strategice, masuri speciale in politicile de pret si reduceri drastice ale costurilor totale. Pe termen lung, este urmarita extinderea afacerilor care pun accent pe neutralitatea din punct de vedere al emisiilor de carbon si pe solutiile cu un consum limitat de energie. De aceea, Daikin va implementa in mod constant investitii de crestere, cum ar fi constructia de noi fabrici, extinderea capacitatilor actuale, sustinerea programelor de cercetare si dezvoltare, dezvoltarea de produse si realizarea de investitii in IT, respectiv in tehnologii digitale. Pe plan national, furnizorul japonez este prezent prin Daikin Airconditioning Central Europe – Romania, care a anuntat pentru 2022 o cifra de afaceri de 238,6 milioane de lei, ceea ce reprezinta un avans semnificativ fata de nivelul de 196,34 milioane de lei, anuntat in precedentele 12 luni.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter