RO EN
السلة فارغة

DAIKIN: Cifra de afaceri a sporit cu 10%, iar tendinta se va mentine

Pentru prima jumatate a anului fiscal curent care se incheie la 31 martie 2016, concernul nipon Daikin Industries a anuntat rezultate financiare pozitive, cifra de afaceri majorandu-se cu 10,7% fata de perioada de referinta. Astfel, vanzarile au cumulat 1.078 miliarde yeni (circa 8,8 miliarde USD). In aceste conditii, este de asteptat ca la nivelul intregului an incasarile sa atinga 2.090 miliarde yeni, corespunzatoare unui avans de 9,1% in raport cu precedentul exercitiu financiar. Pe segmentul de aer conditionat si solutii de refrigerare, cresterea din intervalul mentionat anterior s-a situat la 10,3%, livrarile totalizand peste 975 miliarde yeni. La nivel european, s-a inregistrat o imbunatatire considerabila in ceea ce priveste cererea de sisteme rezidentiale de conditionare a aerului, situatia fiind explicabila inclusiv de diminuarea severa a termenelor de livrare. La fel de robuste au fost si desfacerile de sisteme comerciale, reflectand atat consolidarea retelei de distributie, cat si revigorarea segmentului de constructii in Germania si Marea Britanie. Cresteri substantiale au fost consemnate inclusiv in ceea ce priveste pompele de caldura. Pe plan national, holdingul este prezent prin intermediul reprezentantei Daikin Airconditioning Central Europe - Romania, care a comunicat in anul precedent o cifra de afaceri de 65,2 milioane de lei. Solutiile HVAC ale furnizorului japonez sunt distribuite la nivelul intregului teritoriu prin intermediul unei retele de dealeri. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter