RO EN
السلة فارغة

ARISTON THERMO: Majorare de 10% a vanzarilor anuale la 250 milioane de lei

Ariston Thermo Romania, liderul pietei locale de centrale termice si boilere, a realizat vanzari de aproximativ 250 de milioane de lei in 2019, in crestere cu circa 10% fata de 2018. Afacerile companiei au inregistrat in 2019 cel mai bun an din istoria de 22 de ani a acesteia in Romania, beneficiind de un context economic favorabil si de cresterea sectorului de constructii.
La nivel de grup, Ariston a raportat venituri anuale de 1,7 miliarde euro si a vandut peste 8,2 milioane de produse, in mai mult de 150 de tari.
"Suntem mandri ca facem parte dintr-un grup puternic care a imbunatatit calitatea vietii pentru milioane de oameni in ultimii 90 de ani. Modul in care noi toti traim astazi reprezinta o mare provocare pentru un viitor sustenabil. Scopul nostru la Ariston este de a asigura tuturor, in orice colt al lumii, confort termic, protejand in acelasi timp mediul inconjurator. In Romania, unde 1 din 4 oameni nu are acces la apa calda, misiunea si angajamentul nostru sunt cu atat mai necesare", a declarat Catalin Draguleanu, Country Manager Ariston Thermo Romania.
Grupul italian aniverseaza, in 2020, 90 de ani de activitate neintrerupta. Piatra de temelie a fost pusa in anul 1930, cand antreprenorul Aristide Merloni a fondat compania Merloni Industries, predecesoarea grupului, in orasul Fabriano.
"Cea de-a 90-a aniversare reprezinta un reper important pentru noi si atesta faptul ca indelungata noastra istorie este fundamentul pe care ne proiectam viitorul. Valorile care ne ghideaza de decenii sunt astazi mai relevante ca niciodata, iar angajamentul ferm pe care ni l-am asumat fata de cercetare si inovare, alaturi de transformarea digitala si imbunatatirea capitalului uman sunt prioritatile noastre pentru construirea unui viitor sustenabil. Acest moment aniversar ne da energia si inspiratia necesare pentru a ramane competitivi si a deveni mai puternici. Datorita angajatilor nostri entuziasti si capabili, care reprezinta esenta Ariston Thermo, sunt increzator ca vom continua sa crestem si sa atingem obiectivele stabilite pentru viitor", a declarat Paolo Merloni, Presedinte Executiv al grupului Ariston Thermo.
Prin cele 24 centre de cercetare si dezvoltare din 15 tari, Ariston Thermo isi confirma angajamentul de a investi in tehnologii inovatoare si eficiente energetic, care sa aduca confortul termic in orice colt al lumii. Investitiile grupului in cercetare si dezvoltare au depasit suma de 77 milioane de euro la finalul anului 2019. Portofoliul de produse al Ariston Thermo a ajuns astfel la o mare varietate de echipamente, precum: centrale termice in condensare (murale si de mare capacitate), cazane de pardoseala, pompe de caldura, sisteme solare, unitati de acumulare, pompe de caldura, boilere electrice, arzatoare si aparate de aer conditionat, sub opt branduri distincte: Ariston, ELCO, Chaffoteaux, Atag, Racold, Calorex, NTI, HTP.
Aproximativ 72% din veniturile de 1,71 miliarde euro generate in 2019 au fost generate de solutii care folosesc energie din surse regenerabile si au eficienta ridicata. Obiectivul Ariston este ca in anul 2022 peste 80% din veniturile sale sa fie generate de astfel de solutii. 
Prin crestere organica si achizitii strategice a unor jucatori de pe piata, dar si a unor linii noi de business, grupul Ariston Thermo a ajuns astazi sa aiba una dintre cele mai extinse prezente la nivel global: peste 26 de unitati de productie amplasate in 15 tari pe patru continente, 69 de subsidiare si 6 reprezentante in 42 de tari. La nivel regional, peste 38% din veniturile grupului sunt generate de Europa de Vest, urmeaza tarile din Europa de Est, cu o pondere de 18% in venituri, si Asia, cu 17%.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter