RO EN
السلة فارغة

LEGRAND: Crestere in 2021 pe piata din Romania, datorita sectorului rezidential

Impactul asupra mediului, interesul manifestat pentru sustenabilitatea resurselor naturale si reducerea efectelor activitatilor umane asupra planetei, devin obiective importante in strategia de viitor a companiei Legrand.
Ultimele achizitii ale Legrand consolideaza pozitiile Grupului, atat la intreprinderile de baza, cat si in segmente determinate de cresterea mobilitatii ecologice si de lupta impotriva schimbarilor climatice.
Sondajele confirma o nevoie tot mai mare a oamenilor pentru confort si siguranta in locuinta, iar produsele si solutiile de automatizare dedicate domeniului rezidential devin un punct de interes pentru clienti. Evolutia segmentului rezidential si prezenta accentuata a companiei pe acest segment a reprezentat o buna parte din cresterea pe care Legrand Romania a inregistrat-o pe parcursul anului.
„In prezent, piata se dezvolta tot mai mult pe zona de IoT, de Green Energy, iar evolutia tehnologica isi pune amprenta in noutatile pe care le aduce Legrand.
Consumul energetic la nivel global este in continua crestere, ceea ce ne provoaca si pe noi sa optimizam intr-un mod cat mai eficient oferta noastra de produse si solutii, cu aceeasi grija pentru mediu si atentie fata de client. Solutiile pe care noi le oferim vin in sprijinul clientilor in vederea cresterii calitatii vietii”, declara Calin Pascalau, Director General Legrand Romania.
In noua sa strategie pentru constructia de case si locuinte, Legrand isi propune sa ofere clientilor o ambianta confortabila, sigura si cu aceeasi grija pentru mediul inconjurator. Produsele conectate Legrand pentru locuinte inteligente sunt realizate din dorinta de crestere a confortului si sigurantei si, in acelasi timp, de reducerea la minimum a consumului de energie electrica, diminuarea amprentei asupra mediului, creand o stare de bine sustenabila pentru clienti.
Strategia Legrand prezinta patru domenii diferite in care este posibila economia de energie. In functie de segmentul produsului, clientii isi pot reduce consumul cu pana la 30%. Utilizarea produselor inteligente de la Legrand inseamna o reducerea consumului de resurse, datorita interconectarii si comunicatiei lor.
Investitia intr-unul sau in toate cele patru domenii va fi rentabila pentru clienti din mai multe puncte de vedere. Pe langa economia de energie si reducerea CO2, implicit reducerea costurilor, creste confortul si starea de bine.
Managementul energiei si capacitatea de masurare
Dispozitivele inteligente care se integreaza in distribuitoare ofera, prin aplicatia Home + Control, posibilitatea de a analiza si optimiza necesarul de curent al dispozitivelor individuale.
Managementului iluminatului
Reglarea optima a luminii sustine starea de bine, atat pe durata muncii, cat si in timpul liber. Cu ajutorul aplicatiilor sau comenzilor vocale, se pot stabili diverse scenarii prestabilite sau se pot realiza ajustari individuale.
Reglarea temperaturii si calitatea aerului
Termostatele inteligente regleaza temperatura in functie de valorile nominale si reduc considerabil costurile de energie electrica. De asemenea, calitatea aerului ambiental poate fi monitorizata prin statia meteo inteligenta.
Statii de incarcare electrica pentru vehicule electrice
O metoda confortabila si eficienta de a incarca autovehiculele electrice. Indiferent ca este vor¬ba despre un autovehicul electric sau de o bicicleta electri¬ca, Legrand ofera solutia potrivita pentru oricare dintre ele.Conceptul inovator, care pune accentul pe starea de bine a oamenilor, ofera companiei Legrand o caracteristica unica si consolideaza pozitia sa pe piata.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter