RO EN
السلة فارغة

3M inregistreaza majorari semnificative ale rezultatelor din tara noastra

Pe parcursul celui de-al doilea trimestru al acestui an, corporatia 3M a reusit performanta de a-si ajusta incasarile cu 1,9%. Astfel, in intervalul respectiv cifra de afaceri s-a plasat la 7,8 miliarde USD, ceea ce se traduce printr-o crestere organica de 3,5%, rezultat al unor majorari importante la nivelul fiecareia dintre cele cinci divizii ale grupului. Cesiunile au avut un impact negativ de 1%, in vreme ce translatia de la monedele straine la dolarul american s-a concretizat printr-o scadere de 0,6%. Din punct de vedere geografic, cea mai mare crestere a avut loc in Asia/Pacific (8,3%), in vreme ce in zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) vanzarile au scazut cu 3,6% (1,6% daca se exclud factorii extrinseci de influenta a rezultatelor financiare). Pe segmentul industrial, rezultatele au cumulat 2,7 miliarde USD, in crestere organica de 3,8%, in vreme ce divizia de produse electronice si energie a anuntat vanzari de 1,2 miliarde USD, cu 8,4% mai mari. Conducerea executiva a 3M apreciaza aceste performante, subliniind faptul ca profitabilitatea continua sa se situeze la cote foarte ridicate, in conditiile in care strategia companiei este axata pe sustinerea unor investitii masive care sa sustina consolidarea si imbunatatirea portofoliului de produse, factor esential in cresterea competivitatii pe piata mondiala. In Romania, reprezentata 3M a anuntat pentru 2016 o cifra de afaceri de aproape 200 milioane de lei, cu peste 12,5% superioara celei din anul anterior. Pe plan local, distributia solutiilor avansate promovate de compania nord-americana se efectueaza atat prin intermediul retelelor de distributie si magazinelor de bricolaj, cat si prin magazinul online.  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter