RO EN
السلة فارغة

RUUKKI: Se prefigureaza un nou an de crestere a vanzarilor locale

Dupa ce a raportat o crestere de circa 24% a afacerilor realizate anul trecut fata de nivelul din 2011, pana la 36,9 milioane de euro, conducerea Ruukki Romania, lider al pietei locale de componente metalice pentru constructii, estimeaza pentru 2013 o evolutie moderata a vanzarilor. Trendul ascendent al incasarilor este opus celui de scadere a pietei locale de profil, previziunile pentru acest an datorandu-se, in special, exporturilor. Pe plan local, compania detine o fabrica de sisteme metalice pentru constructii in Bolintin Deal (judetul Giurgiu). Incepand cu al doilea trimestru din 2013, afacerile Ruukki Romania sunt incluse in raportarile diviziei Ruukki Building Systems, care s-au situat, in primele noua luni ale anului in curs, la 219 milioane de euro, respectiv la un nivel similar celui din aceeasi perioada din 2012. Pe regiuni, afacerile din Europa Centrala si de Est s-au situat, in intervalul ianuarie-septembrie 2013, la 56 milioane de euro (+3%), cele din Tarile Nordice au insumat 81 milioane de euro (+9%), in timp ce subsidiarele din Federatia Rusa au raportat incasari totale de 83 milioane de euro (-9%).
La nivel global, grupul finlandez a raportat vanzari totale de 1,81 miliarde euro in primele noua luni ale anului in curs, in scadere cu 5% fata de perioada corespunzatoare din 2012. "In ansamblu, afacerile din trimestrul al treilea s-au situat la un nivel similar celor trei luni anterioare, scaderea de 5% a cifrei nete de afaceri fiind cauzata, in special, de diminuarea cotatiei otelului, ce s-a transpus si in preturile de comercializare a componentelor metalice", a declarat Sakari Tamminen, presedinte si CEO al grupului. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter