RO EN
السلة فارغة

RUUKKI: Majorare de 250% a vanzarilor de acoperisuri din trimestrul I

 
Producatorul de materiale de constructii Ruukki Romania a anuntat o crestere de 250% a vanzarilor pe segmentul de acoperisuri in primul trimestru al anului in curs (fata de aceeasi perioada din 2010), fiind atins nivelul corespunzator intervalului similar din anul de varf al pietei constructiilor, anterior recesiunii. Avansul vanzarilor diviziei respective este triplu comparativ cu evolutiile inregistrate pe alte piete, unde compania finlandeza este prezenta. La nivel de grup Rautaruukki (concern din care face parte Ruukki Romania) a inregistrat, in primul trimestru a.c., o crestere a vanzarilor de aproximativ 35%. Cele mai importante majorari au fost raportate de divizia de constructii, care include si segmentul de productie /comercializare a elementelor pentru acoperisuri, vanzarile respective sporind, la nivel international, cu 86%. "Ne propunem sa mentinem acest ritm de crestere la nivelul intregului an. Rezultatele optime au fost posibile datorita regandirii portofoliului si adaptarii acestuia la specificul cererii autohtone, precum si avantajelor pe care le ofera statutul de producator local, lansarii de sisteme noi, investitiilor in marketing si activitatii intense a retelei de peste 150 de distribuitori in toata tara", a declarat Zoltan Szoke, director al diviziei de acoperisuri pentru Romania si Bulgaria.
Cererea din primele trei luni ale acestui an a fost dominata, precum cea din 2010, de comenzile de sisteme de acoperire noi, utilizate in cadrul unor proiecte de renovare, fiind preferate produsele din gama premium.
Anul trecut, Ruukki Romania a inregistrat un avans al vanzarilor de tigla metalica de 8% comparativ cu 2009. Valoarea pietei specifice din tara noastra a fost de 75 milioane de euro, acoperisurile metalice detinand, in 2010, o pondere de 50% din totalul acesteia. Comparativ cu anul precedent ponderea vanzarilor de invelitori metalice tip tigla in ansamblul pietei de acoperisuri s-a diminuat cu aproximativ 5%.
In ansamblu, afacerile din 2010 ale Ruukki Romania au sporit cu 18% fata de nivelul din cele 12 luni anterioare, pentru anul in curs fiind estimata o majorare de cel putin 10% a vanzarilor. Principalele produse comercializate de Ruukki la nivel local sunt constituite de structuri /tigle metalice si panouri termoizolante -toate acestea avand marcajul CE. Informatii suplimentare, la www.ruukki.ro
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter