RO EN
السلة فارغة

REMCO ROMANIA a accesat noi piete de desfacere pe continentul african

Subsidiara autohtona a grupului Remco (din Olanda) constituie o divizie specializata in proiectarea, productia si montajul halelor industriale realizate cu sisteme de constructii metalice.
Jan F.J. van Vulpen, director general al Remco Romania: „Pe plan autohton, acest segment de piata este in continuare afectat de lipsa de incredere si prudenta operatorilor din domeniul specific, aspecte generate de efectele crizei la nivel european, precum si de ezitarile instutitiilor bancare in a oferi instrumente de creditare in vederea impulsionarii afacerilor. Totodata, increderea consumatorilor se afla la un nivel critic, acest aspect avand drept consecinta blocajul actual din domeniu, care va continua, probabil, pentru o perioada de timp. Din punctul nostru de vedere, pe piata interna de constructii industriale vor exista inca doi sau trei ani pana in momentul aparitiei primelor semnale vizibile de recuperare. In contextul economic actual, mai important decat sa comparam rezultatele din prezent cu cele anterioare este sa ne trasam o directie de actiune pentru viitor si sa implementam o strategie de afaceri conforma cu aceasta. Astfel, pentru anul in curs, inregistram o crestere a cifrei de afaceri fata de anul trecut, in timp ce la nivelul lui 2013 estimam o revenire la recordurile din anii precedenti, datorita reducerii dependentei de piata autohtona, concomitent cu accesarea unor noi regiuni de desfacere. Avand in vedere scaderea volumului constructiilor industriale pe plan european, compania noastra, in stransa colaborare cu firma-mama din Olanda, s-a orientat catre piata din Africa, unde executa in prezent 14 proiecte, in Gabon, Nigeria, Republica Democrata Congo si Etiopia. De asemenea, pana la finele acestui an, speram sa adaugam in portofoliu noi proiecte din Angola, Ghana si Coasta de Fildes. Pe plan intern, in prezent suntem implicati in trei proiecte ce prevad atat prestarea serviciilor de inginerie, cat si executia propriu-zisa. Obtinerea profitului este un obiectiv important, dar in conditiile curente la fel de importanta este si existenta unei strategii de crestere care sa asigure continuitatea, iar compania noastra detine aceste doua atuuri datorita procesului de diversificare din ultimii ani. In continuare, principalul obiectiv al firmei consta in consolidarea pozitiei pe continentul african, unde, spre deosebire de piata autothona, oportunitatile sunt numeroase. Din perspectiva noastra, provocarile pe care le intalnim in prezent reprezinta baza de motivatie si entuziasmul in vederea impunerii noilor idei, determinarea, inovatia, pasiunea si dedicarea fiind atitudini-cheie pentru a supravietui in climatul economic actual”.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter