RO EN
السلة فارغة

PLASTSISTEM: Cota de 19% pe piata locala a panourilor termoizolante

Piata locala de panouri termoizolante a crescut cu aproape 7% in 2015, pana la valoarea de 86,7 milioane de euro, de la 81,1 milioane de euro in 2014, potrivit datelor Plastsistem SA, unul dintre cei mai mari producatori specializati din Romania. Conform statisticilor proprii, compania a avut, anul trecut, o cota de 19% pe piata de panouri termoizolante, in crestere fata de 15,8% in 2014. In acest context, Plastsistem SA a inregistrat o cifra de afaceri de 115,9 milioane de lei, cu 16,2% mai mare fata de nivelul de 99,7 milioane de lei raportat la finele anului 2014. "Evolutia cifrei de afaceri a fost sustinuta de cresterea volumelor de vanzari atat pe piata interna, cat si pe cea externa. Valoarea vanzarilor la export a fost cu 9% mai mare in 2015, fata de 2014", a declarat Cosmin Patroiu, directorul comercial al companiei. Plastistem SA exporta sisteme in Ungaria, Cehia, Bulgaria, Ucraina, Slovacia si Republica Moldova, pietele traditionale de export generand o cota de circa 40% din cifra de afaceri a societatii.
Pentru anul in curs, conducerea companiei estimeaza o crestere de 18,5% a cifrei de afaceri, pana la 136,8 milioane de lei. "Evolutia din 2016 va fi sustinuta de cresterea portofoliului de clienti, atat pe piata interna, cat si externa. Mizam, de asemenea, pe majorarea ponderii vanzarilor de structuri zincate, o linie de business al carei start s-a dat in 2013. Deschiderea noilor axe de finantare pentru agricultura, in special, dar si in cadrul Programului Operational de Crestere a Competitivitatii Economice (POS-CCE) reprezinta principalele argumente care ne permit sa previzionam pentru anul 2016 o crestere cantitativa a livrarilor de panouri termoizolante, in special pe segmentul agricol. Romania are nevoie de dezvoltarea infrastructurii de depozitare in agricultura si, de asemenea, din punct de vedere al spatiilor logistice, suntem deficitari fata de celelalte tari din Uniunea Europeana", a explicat Cosmin Patroiu.
Principalul obiectiv stabilit de conducerea Plastsistem SA pe termen mediu este reprezentat de consolidarea si cresterea afacerilor, pentru a deveni un competitor important la nivel regional, in urmatorii trei ani.
Potrivit datelor societatii, clientii din Romania prefera, in continuare, produsele clasice, cele mai multe cereri fiind pentru panourile cu miez de spuma poliuretanica neignifugata, iar cele mai dinamice piete locale raman cele din zona Capitalei si regiunea de Nord-Vest.
***
Parte a grupului Teraplast - Bistrita, Plastsistem este unul dintre cei mai importanti furnizori locali de sisteme complete pentru constructia de hale industriale, spatii logistice, de depozitare si comerciale. Fabrica de panouri sandwich este localizata in incinta Parcului Industrial Teraplast, din Saratel si are o capacitate anuala de productie de peste 2,2 milioane de metri patrati. Compania mai detine o linie de fabricatie a structurilor zincate, ce poate realiza 5.000 de tone/an de profile de tip Z, C, U si Sigma, cu inaltimea sectiunilor cuprinsa intre 100 mm si 400 mm si grosimi de la 1 mm la 4 mm.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter