RO EN
السلة فارغة

LINDAB: Avans organic de 6% in primele noua luni din 2016

Raportul interimar pentru trimestrul al treilea al anului fiscal in curs indica pentru furnizorul de produse si solutii pentru constructii civile si industriale Lindab o crestere organica a vanzarilor de aproximativ 4%. In aceste conditii, la nivelul perioadei mentionate anterior, cifra de afaceri a cumulat 2,04 miliarde coroane suedeze – SEK (aproape 209 milioane euro), iar profitul operational s-a imbunatatit cu 8,6%, ajungand la 109 milioane SEK. In primele noua luni din 2016, vanzarile au fost de 5,81 miliarde SEK, suma echivalenta unui avans organic de 6%. Analiza structurala a activitatii indica pentru divizia de produse si solutii incasari de 1,82 miliarde SEK (+3%), cele mai dinamice zone din punct de vedere al cererii ramanand statele din nordul Europei (in special Suedia). Din pacate, majorarile importante care au fost raportate in Polonia, Ungaria si Cehia nu au reusit sa compenseze complet reducerile care au avut loc in Romania si Federatia Rusa. In ceea ce priveste sistemele pentru constructii, livrarile au insumat 219 milioane SEK (+9% din punct de vedere organic), evolutia fiind atribuita in principal unor proiecte majore din Africa si Federatia Rusa, cu toate ca situatia din zona CSI continua sa fie destul de fragila. Pe piata locala, Lindab a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 16,5 milioane de euro, situandu-se din acest punct de vedere la un nivel similar celui raportat pentru exercitiul financiar precedent. Conducerea companiei locale estimeaza ca, pe termen scurt, cererea de solutii pe segmentul premium de sisteme pentru acoperisuri va creste semnificativ, mai ales pe fondul recomandarilor venite din partea clientilor.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter