RO EN
السلة فارغة

KINGSPAN: Achizitiile au impulsionat puternic rezultatele in 2015

In 2015, Kingspan – lider global pe segmentul sistemelor ultraperformante de termoizolare – a realizat o cifra de afaceri de 2,77 miliarde euro, ceea ce reprezinta o majorare de 47% fata de anul fiscal precedent. Tendinta ascendenta a fost impulsionata de cele doua achizitii majore finalizate pe parcursul anului trecut – Joris Ide si Vicwest – care au asigurat o expansiune masiva a prezentei in Europa, respectiv America de Nord. Pe termen lung, conducerea Kingspan este optimista, bazandu-se pe datele pe care le detine cu privire la evolutia cererii. Din punct de vedere geografic, evolutii sustinute au avut loc la nivelul intregului continent european, cu deosebire in zonele de vest si de sud-est ale acestuia, precum si in Federatia Rusa. Din pacate, situatia din regiunea balcanica a fost oarecum mai dificila, caracterizandu-se printr-o anumita slabiciune mai ales in ceea ce priveste piata panourilor sandwich. Din punct de vedere structural, livrarile pe segmentul placilor de izolare au cumulat 662,8 milioane de euro (+39%), iar cele ale diviziei panouri sandwich au totalizat 1,77 miliarde euro (+60%). In Romania, Kingspan a realizat o cifra de afaceri de 22,35 milioane de lei in 2014. Dintre proiectele majore la care au fost folosite sisteme de izolare promovate de furnizorul irlandez se remarca complexurile comerciale Napoca Center, Galeria Arad, showroom-uri Opel, Volkswagen, Peugeot-Fiat, Mercedes Benz, centrele logistice Farmexpert, Vadis Prod, Euroministorage, sediul Aido, Mega Image Chiajna etc. Pentru informatii suplimentare, click aici
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter