RO EN
السلة فارغة

FINAL DISTRIBUTION: Crestere cu 12% a afacerilor din primul semestru

Producatorul de tigla metalica Final Distribution a inregistrat o crestere cu 12% a cifrei de afaceri din primele sase luni ale anului in curs, fata de aceeasi perioada din 2012. In precedentele 12 luni compania a realizat vanzari totale de 4,5 milioane de euro. "In ceea ce priveste exportul, desi ne-am prognozat o pondere de 10% in buget, dupa primul semestru cota acestora a depasit deja 5%, deoarece tigla metalica produsa de noi reprezinta o solutie viabila pe pietele externe. Oferim un program complet de accesorii ce fac din acoperisul Novatik un sistem rezistent si sigur, aceste cerinte fiind esentiale pentru tarile din Europa Occidentala", a declarat Dan Mircescu, director general al Final Distribution. In prezent, compania are in desfasurare o investitie importanta in implementarea sistemelor performante de gestiune a stocurilor. Alte obiective ale firmei vizeaza pregatirea personalului de vanzari si a distribuitorilor. Referitor la piata de profil, in ultima perioada reprezentantii Final Distribution au remarcat o crestere tot mai importanta a livrarilor realizate prin intermediul retelelor de bricolaj (DIY), in detrimentul distribuitorilor mai mici. "Estimez ca in aceasta perioada se pun bazele viitoarelor companii profesioniste, care vor distribui si vor oferi servicii in zona produselor premium, exclusiviste. In ceea ce priveste comportamentul consumatorului, se mentine preferinta acestuia pentru produsele premium sau «low cost», insa se intrevede o tendinta de crestere a interesului si catre produsele din gamele medii", a precizat Dan Mircescu.
 
Estimari pozitive pentru a doua jumatate a anului in curs
Piata invelitorilor metalice s-a inscris, anul trecut, in aceleasi coordonate in care s-a regasit intreaga economie romaneasca, respectiv de stagnare, potrivit opiniei managerului Final Distribution. "Domeniul a inregistrat, insa, cresteri importante in primul trimestru al anului in curs fata de aceeasi perioada din anul precedent, explicatia fiind data de sezonul rece prelungit care a blocat livrarile in primele trei luni din 2012. Trimestrul al doilea din 2013 a fost, in schimb, mai slab, anuland cresterile din primele luni. Practic, la nivelul semestrului intai, piata locala a stagnat la nivelul primelor sase luni ale anului trecut", a explicat Dan Mircescu. Pentru intregul exercitiu financiar se estimeaza o ascensiune usoara in domeniu, avand in vedere faptul ca a doua jumatate a anului reprezinta, de obicei, sezonul optim pentru sectorul invelitorilor. "Ne-am bugetat o crestere a veniturilor pentru anul acesta si facem demersuri sa absorbim cat mai mult din cererea de pe piata", a mai spus directorul Final Distribution. Evolutia prognozata a afacerilor se va datora inclusiv noului sortiment de tigla metalica cu acoperire de piatra naturala Gerard Diamant, lansat in luna aprilie 2013 ca urmare a solicitarilor clientilor si a schimbarii comportamentului de consum al cumparatorului. Informatii suplimentare, la www.finaldistribution.ro
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter