RO EN
السلة فارغة

VODAFONE obtine un salt de 2% al veniturilor in trimestru patru al anului 2019

Vodafone Romania anunta principalii indicatori financiari pentru trimestrul incheiat la 31 decembrie 2019, potrivit rezultatelor raportate astazi de Vodafone Group Plc. Ca urmare a finalizarii procesului de achizitie a UPC Romania in data de 31 iulie 2019, rezultatele pentru acest trimestru includ, de asemenea, cifrele raportate de UPC Romania.
Veniturile totale au inregistrat o crestere de 2% in baza organica in comparatie cu perioada similara a anului trecut. Baza totala de clienti este de 11 milioane. Valoarea ARPU mobil a fost de 5.1 euro in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2019.
Murielle Lorilloux, CEO Vodafone si UPC Romania: „In trimestrul trecut, am continuat sa investim in retelele noastre si am lansat oferte noi si imbunatatite de servicii fixe si TV pentru toti clientii nostri. Acestia se pot bucura acum, ca urmare a angajamentului nostru de a furniza tehnologii inovatoare precum 4K, de un portofoliu complet de competitii sportive in cadrul pachetelor UPC si Vodafone TV. Vom continua procesul de integrare, iar in curand vom finaliza fuziunea celor doua companii si vom deveni o singura entitate, pas ce ne va permite sa consolidam si mai mult capabilitatile mobile si fixe. Vom continua sa colaboram cu autoritatile pentru a asigura un echilibru adecvat in ceea ce priveste securitatea, acoperirea si investitiile pentru sustinerea digitalizarii societatii romanesti, in timp ce analizam cu atentie conditiile pietei pentru a avea o concurenta buna si sanatoasa”.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter